Julegaver, kender man da ikke sit barn?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Vi ser heller ingen reklamer her (både på papir og på tv). 

Jeg er sorter aldrig i legetøjsbutikker. Måske 4-5 gange Maks om året. 

Vi arver også virkelig mange ting til vores. 

4 = enig

5 hænger sammen med punkt et og to tænker jeg. 

6 enig. 

Men alt i alt kan jeg da godt se hvad min datter hygger sig mest med.  Og se hvad hun ofte leger med i vuggestuen. Derfor forstår jeg ikke man ikke går ud fra sådanne ting i stedet for hvad alle andre forældre køber. For så ender man vel alligevel med af være legetøjsslave? 

Hvis man nu er så heldig, at ens omgangskreds/FB-venner er kreative og idérige og gode til at tænke helt ud af boksen (og BR-kataloget) - så er det da fuldstændigt oplagt at spørge dér. 

Min mor bliver 70 snart, og jeg vil gerne give hende en særlig oplevelse. Jeg skulle mene, jeg kender hende ret godt - alligevel har jeg spurgt gud og hvermand i min omgangskreds til teater- og koncertoplevelser, de kunne anbefale. 

For mig er anbefalinger fra venner langt mere brugbare end kataloger og anmeldelser. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvis du bliver forarget over det, så skal der satme ikke meget til. 

Hvis du dømmer folk ud fra de ikke kender deres børn, så skal der heller ikke meget til? 

Kunne det være forældrene ville give GAVEN og ønsker at blive inspireret? 

Min datter bliver 1 år den 16. December og så er der jul. Helt ærligt. Jeg ved ikke, hvad jeg skal give hende lige pt. Men jeg ved, jeg finder gaven. 

Jeg har ikke spurgt om ønskelister på Fb så føler mig overhovedet ikke ramt, men gal hvor er jeg træt af folk skal dømme SÅ hurtigt ud fra et opslag!