18 år og mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2015

Heksemutter

Jeg er selv diagnostiseret med en personlighedsforstyrrelse og blev mor til en lille pige for to år siden, da jeg var 24. Jeg bryder mig ikke om at skrive så meget om det i offentligt forum, men du må gerne skrive privat, hvis du vil høre mine erfaringer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2015

TNBC

vickie188 skriver:

jeg har aldrig været pigen som tog på druk hver fredag og lørdag sidder og glo derhjemme for det meste, men tager da på druk 2 gange om året ca.

At man ikke tager i byen og drikker, har jo ikke noget at gøre om man kan klare at tage sig af et barn.
Hvordan ville søvnløse nætter påvirke dig, et kolikbarn/eller et barn der næsten aldrig sover om dagen, har svært ved at spise... Alle de dårlige ting der kan ske med et lille barn? Hvordan vil du kunne klare det?

Hvad laver din kæreste?

Anmeld Citér

24. november 2015

vickie188

Nej det mente jeg heller ikke.

men hvordan jeg ville klare det, jeg ville da blive ked af at den lille prut ikke kunne sove eller ondt i maven,

jeg tror jeg ville græde hvis jeg var alene mor men jeg ville gøre alt for at barnet blev rask og kunne sove igen men jeg vil da være træt træt efterr to nætter , men nu har jeg en kæreste, som også kan tage barnet, og han arbejder på et lager, noralt fra 7 til 16, i hver dagene

Anmeld Citér

24. november 2015

vickie188

kan forklare det sådan her, jeg har pt en hest med kolik,

som skal gåes med 30 minutter hver time, har gjort det i tre dage nu, og de sidste 30 minutter, får den hø, og skal tørres, i numsen osv, kan ikke helt samligne det, men stadig

Anmeld Citér

24. november 2015

TNBC

vickie188 skriver:

men hvordan jeg ville klare det, jeg ville da blive ked af at den lille prut ikke kunne sove eller ondt i maven,

jeg tror jeg ville græde hvis jeg var alene mor men jeg ville gøre alt for at barnet blev rask og kunne sove igen men jeg vil da være træt træt efterr to nætter , men nu har jeg en kæreste, som også kan tage barnet, og han arbejder på et lager, noralt fra 7 til 16, i hver dagene

Jeg tror alle bliver ked af det, når barnet græder, er i smerte, men tænk på et kolik barn skriger hele tiden. Det er meget ansvar i et barn, og hvis man har nogle personlige problemer...

Jeg vil ikke skræmme dig, men bare at hvad der kan ske, og jeg ville mene at du skal have styr på din diagnose før du tænker på barn.. efter min mening. Og du er kun 18, du er ung, så brug lidt tid på dig selv, din kæreste og jeres dyr..

Tænk over om du kan klare det(du skal alligevel være alene hele dagen, hvis du så er virkelig træt, så er du alene... Og hvis du ammer, kan han ikke hjælpe om natten, jo hvis du malker ud, men ellers er du på natten.. )

Så få fat i lægen først, se om du har diagnosen, ikke vente, bare kom af sted

Anmeld Citér

24. november 2015

TNBC

vickie188 skriver:

Et kolik barn kan du gå i timer med et barn, du bare ikke kan trøste. Det er hårdt, meget hårdt.

Anmeld Citér

24. november 2015

esioul

vickie188 skriver:

og jeg er  i gang med behandling, for det, og det går rigtigt godt,

og præcis, jeg tænkte bare at du/i er jo mor, og ville bare høre jer af om det var helt dumt eller jeg svare kort for kan ikke helt huske hvad i skriver, haha, er glemsom i dag

Jeg synes du skal vente. 

Du er kun lige igang med behandlingen nu, det skal som minimum være velreguleret inden du udsætter dig selv for store omvæltninger og forandringer i dit liv. 

Lær dig selv og sygdommen at kende, få din uddannelse og så se på det igen et par år vil være mit råd. 

Anmeld Citér

24. november 2015

vickie188

okay, ja kan godt se hvad du mener, har selv hørt fra min mor at hun hadet mig haha ej, fordi jeg fik kolik som bette, men ringer og høre lægen af mange tak for jeres tid og svar!

Anmeld Citér

24. november 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Altså jeg vil sige vis du har mange nedture i løbet af dagen altså hurtigt kan blive sur ville det blive et problem for dig vis du får en baby der græder meget for det kræver virkelig en god omgang toldmodighed tro mig jeg står i det nu og er meget taknemmelig for at have min mand til at kunne tage over nogle gange. 

Hm ja jeg er selv ung mor har nu 2 børn med 18mdr i mellem dem og bliver 23 i næste mdr og fortryder ikke mine børn men ville godt have haft lidt længere mellem dem.

Men vis alt andet spiller og i bare føler jer klar skal andre jo ikke bestemme hvad i gør men vil sige det nok var klogt at vente til du var 19 så du ville nå at blive 20 inden du skulle føde da især unge mødre kan være i kommunens søgelys ikke at jeg siger du vil være det   

Men du kommer nok til at skulle af med hestene da der ikke er meget tid til dem det første stykke tid 

Anmeld Citér

24. november 2015

vickie188

er helt overbeviset om det kan blive noget virkelig røv, på røv

men han er der jo også, også må han også være træt, næste morgen, det fælles barn, men ja står jo mest selv i det,

og håber da ikke de ville komme efter os! kender et par som de kom efter og de kom på et hjem med barnet men til sidst kom de hjem og nu er der ingen ting, de kom på det hjem om vinteren og var hjemme i deres hus om sommeren.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.