vickie188 skriver:
Nej det mente jeg heller ikke.
men hvordan jeg ville klare det, jeg ville da blive ked af at den lille prut ikke kunne sove eller ondt i maven,
jeg tror jeg ville græde hvis jeg var alene mor men jeg ville gøre alt for at barnet blev rask og kunne sove igen men jeg vil da være træt træt efterr to nætter , men nu har jeg en kæreste, som også kan tage barnet, og han arbejder på et lager, noralt fra 7 til 16, i hver dagene
Jeg tror alle bliver ked af det, når barnet græder, er i smerte, men tænk på et kolik barn skriger hele tiden. Det er meget ansvar i et barn, og hvis man har nogle personlige problemer...
Jeg vil ikke skræmme dig, men bare at hvad der kan ske, og jeg ville mene at du skal have styr på din diagnose før du tænker på barn.. efter min mening. Og du er kun 18, du er ung, så brug lidt tid på dig selv, din kæreste og jeres dyr..
Tænk over om du kan klare det(du skal alligevel være alene hele dagen, hvis du så er virkelig træt, så er du alene... Og hvis du ammer, kan han ikke hjælpe om natten, jo hvis du malker ud, men ellers er du på natten.. )
Så få fat i lægen først, se om du har diagnosen, ikke vente, bare kom af sted
Anmeld
Citér