18 år og mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2016

Babs12

Om du er klar til at få barn eller ej er der ingen af os der kan svare på.

Men synes ikke just,  at det signaler selvstændighed, at man beder et plenum, som i øvrigt ikke kender en, hjælpe en med at tage stilling. Jeg tror ærligt talt ikke dem,  der evt vil sætte spørgsmålstegn ved din egnethed ville tage argumentet " jamen baby.dk's brugere syntes det var en god ide". 

Eller hvis du vælger at lytte til flertallet her,  og udskyde det nogle år - og så fortryde?  Vil du så bebrejde alle dem der skrev at du skulle vente? 

Ikke at jeg synes,  at det er nogen dum ide at vende det med andre - men prøv lige med nogle mennesker der rent faktisk kender dig, og ligeledes er der når du får et barn. Hvornår det så end må passe Jer :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

nico3

vickie188 skriver:

jeg er 18 år og hvis jeg var ældre ville jeg havde dingosen personlighedsforstyrelse fordi jeg har flyttet meget i mit liv, da jeg var barn, og har oplevet nogle ting som børn ikke skal opleve jeg har været sammen med min kæreste siden jeg var 15 år, han er ældre end mig, i 20erne, vi har boet sammen jeg var 16 år ca, og det klare vi rigtigt godt vi har hund og to heste, men vi føler at vi mangler noget eller en, vi vil gerne have en baby, hans forældre osv vil støtte mens mine vil være mindre støttende, men det ok snakker ikke super meget med mine,' vi har råd økonomisk, og vi har tiden, osv, vi vil rigtig gerne have det liv sammen, hvad synes i? snot dumt eller???

gør det hvis det føles rigtigt 

jeg er selv i psykiatrien og er i gang med en udredning for personlighedsforstyrelse, og de siger at hvis det føles rigtigt så kunne vi sagtens gøre 

men et godt råd ville være at du blev undersøgt for det, det er jo ikke sikkert at du har det. og hvis du har det så er der fantastisk gode muligheder for hjælp og støtte   og du kan sagtens få en diagnose selvom du kun er 18, så det er ingen undskyldning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.