Altså umiddelbart synes jeg det er lige tidligt Nok .. Det lyder også som om at der ikke er begrænsning på? De første gange jeg fik lov at drikke alkohol, der var det ligesom en anden skriver, til fester hvor man måtte drikke 2 genstande, og hvor der samtidig var voksne . Derudover synes jeg den er svær i det hele taget. Jeg flyttede hjemmefra da jeg var 16 og havde indtaget mere end blot alkohol i en alder af 14. Men kigger jeg på mine mindre brødre som er henholdsvis 13 og 17 , så ville jeg slet ikke kunne forestille mig dem drikke og slet ikke drikke dig fulde! Ham på 17 bla, jamen han er bare slet ikke dér endnu. Og har så vidt jeg ved kun smagt på bla breezers nytårsaften som vi altid holder ved mine forældre . Så, mit bud er, at selvom alderen bestemmer meget, så er det ligeså meget modenheden . Når mine børn kommer i den alder, er det derfor dét jeg vil kigge efter og mærke efter , men vil sige, de første gange de skal drikke/smage, der bliver det herhjemme. Og så præger vi dem i alle andre retninger end den deres mor endte i 

Anmeld
Citér