Julegaver - Hvad giver i jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2015

Happiness

Love Angel skriver:

Årh må jeg spørger den hvor der er et billede af en lille pige i den firkantet kasse (er det det) og hvor der er masser af bolde om hvor du har købt den henne?��

Jeg tror det er købt i Hamleys i Fields. Men er ikke sikker. Det var en gave fra min onkel.

Kan varmt anbefale den. Boldene ryger ikke så let ud, og hun lærte hurtigt selv at komme ind og ud af det. 

Vi købte dog ekstra bolde, da der ikke hørte mange til det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Happiness skriver:

Jeg tror det er købt i Hamleys i Fields. Men er ikke sikker. Det var en gave fra min onkel.

Kan varmt anbefale den. Boldene ryger ikke så let ud, og hun lærte hurtigt selv at komme ind og ud af det. 

Vi købte dog ekstra bolde, da der ikke hørte mange til det.

Når okay. Så må min mand og jeg på jagt efter sådan en

for vores datter på snart 15 måneder har prøvet et sted hvor vi var på en forlænget weekendt hvor der var sådan et kæmpe sted med så mange bolde. Og nøj hun elsker det hehe 

men du siger der ikk hørte mange bolde til. Kan se der stå på pakken at det er 50 bolde. Hvor mange flere bolde købte i hvis jeg må spørger?

Så kan være hvis vi finder noget magen til jeres så vil vi købe det til hende i julegave

tusind tak for at du gav dig tid til at svare mig

Anmeld Citér

3. november 2015

Happiness

Love Angel skriver:

Når okay. Så må min mand og jeg på jagt efter sådan en

for vores datter på snart 15 måneder har prøvet et sted hvor vi var på en forlænget weekendt hvor der var sådan et kæmpe sted med så mange bolde. Og nøj hun elsker det hehe 

men du siger der ikk hørte mange bolde til. Kan se der stå på pakken at det er 50 bolde. Hvor mange flere bolde købte i hvis jeg må spørger?

Så kan være hvis vi finder noget magen til jeres så vil vi købe det til hende i julegave

tusind tak for at du gav dig tid til at svare mig

Jeg er ikke helt sikker, da vi også har haft nogle bolde fra storebrors bassin. Men man kan få 200 bolde i en pakke hos br. Og så kan man jo altid tilføje flere hvis der ikke er nok Det lyder af mange, men når de først er dernede, så ser det ikke ud af meget. 

Også et tip. Vi vasker dem i vaskemaskinen Der kan godt være en del bolde i af gangen. Bare på en hurtig vask. Det er nemmere end at rengøre dem enkeltvis, eller i badekaret. 

Anmeld Citér

3. november 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Happiness skriver:

Jeg er ikke helt sikker, da vi også har haft nogle bolde fra storebrors bassin. Men man kan få 200 bolde i en pakke hos br. Og så kan man jo altid tilføje flere hvis der ikke er nok Det lyder af mange, men når de først er dernede, så ser det ikke ud af meget. 

Også et tip. Vi vasker dem i vaskemaskinen Der kan godt være en del bolde i af gangen. Bare på en hurtig vask. Det er nemmere end at rengøre dem enkeltvis, eller i badekaret. 

I br . Det troede jeg ikk de havde sådan nogle bolde. 

Og tak for tipet

tusind tak for du gav dig tid til at svare mig

Fortsat god aften

Anmeld Citér

3. november 2015

Hectar

Jeg har kun mine søskendebørn at give gaver, så svarer ud fra det.

Nevø, 2 år og 10 måneder, får en bObles Donut

Nevø, 5 år får en æske Lego Star Wars

Niece, 10 år, får en føntørrer og et glattejern (aner ikke hvad jeg skal give hende ellers, da hun ikke længere leger med legetøj, men stadig er for lille til makeup/pleje osv.)

Anmeld Citér

4. november 2015

Miti's mama

Min datter på 10 mdr får en godnatlæsningsbog fra Lostmyname

Anmeld Citér

7. november 2015

henh01

Min datter på 11 år får et kamera der fremkalder billeder med det samme, Adidas bukser, Adidas sweater, en bamse og en guld halskæde med hendes søskende indgraveret i. 

Min søn på 5 år får LEGO starwars, en robot der kan en masse, en nurf skyder, walkie talkies og Adidas bukser 

Min datter på 2,5 år får smallstuff dukkeseng med tilhørende dyne/pude, smallstuff lift, en dukke der får en tand, en æske duplo, Askepot udklædnings kjole og et cover til en iPad. 

Anmeld Citér

7. november 2015

Bshizzle

henh01 skriver:

Min datter på 11 år får et kamera der fremkalder billeder med det samme, Adidas bukser, Adidas sweater, en bamse og en guld halskæde med hendes søskende indgraveret i. 

Min søn på 5 år får LEGO starwars, en robot der kan en masse, en nurf skyder, walkie talkies og Adidas bukser 

Min datter på 2,5 år får smallstuff dukkeseng med tilhørende dyne/pude, smallstuff lift, en dukke der får en tand, en æske duplo, Askepot udklædnings kjole og et cover til en iPad. 

Må jeg være nysgerrig og spørge hvad det er for en robot?  

Vi skal ha købt en robot til vores den mindste fra Julemanden, så jeg er på jagt efter en god en.  

Anmeld Citér

7. november 2015

Moar2011

Happiness skriver:

Lukas på 4år, får et sæt med Avengers actionfigurer. Fandt det sat ned fra 700kr til 350kr. Og de er 28cm høje, så er sikker på vi får en overlykkelig dreng juleaften

Nikoline som bliver 2 til februar er vi ikke sikre på endnu. Hun leger mest med storebrors ting eller med legetøj beregnet til de lidt ældre børn, så den er lidt svær. Men regner med hun får noget rolleleg. Enten køkkenredskaber (røremaskine eller lign.) eller en dukke, som hun kan bade, og pusle med. 

Ideer til hende er meget velkomne

(Hun får en Puky løbecykel til hendes fødselsdag 2 måneder efter jul)

Hvor fandt du dem henne

Anmeld Citér

8. november 2015

Happiness

Moar2011 skriver:

Hvor fandt du dem henne

http://www.disneystore.dk/marvel-saet-med-seks-figurer-fra-titan-hero-series-411014211236.html?cgid=marveltoys

De er super fine. Vi har ikke åbnet kassen, da han jo skal have den i julegave, men det ser ud til at være god kvalitet Som i de dukker man køber enkeltvis. Vi har Ironman i forvejen, men tænker at han bare vil synes det er sejt at have 2 af ham

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.