Julegaver - Hvad giver i jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2015

Lunae

Min datter på 5 år får en iPad af os + hvem er hvem spillet. Derudover er der købt Afrikas stjerne spillet, Egg cykelhjelm + overtræk og krone, og en Anna premium kjole - de ting får hun af mormor og olde. Flere gaver kender jeg ikke endnu

vores søn på 2,5 år til jul får af os et løbehjul, en fjernstyret cars bil og mimbo Jimbo og den lange vinter. Derudover er der købt et playmobil piratskib og en Egg cykelhjelm med overtræk. - igen fra mormor og olde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2015

SandraXOXO

Jeg er lige blevet færdig med 3x24 gaver fra julemanden. Pyha. Kan absolut ikke se hvad de skal ønske sig til jul nu  ej mon ikke det bliver det sædvandlige rod af playmobil, LEGO, dukker, brætspil, rulleskøjter, og sokker? Det tror jeg 

Anmeld Citér

2. november 2015

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Min datter på 2 får nok noget duplo. Hun har lige haft fødselsdag, så er lidt på bar bund. 

Min søn har jeg ikke fundet på noget til.

Min datter på 2 år får en my first Disney princess Ariel. Den er på størrelse med en baby born, hun har i forvejen Anna og elsa. Så får hun også en lille duplo bus. 

Min søn på knap 5 år får en pakke med 4 Ninja turtles figurer samt våben dertil, den pakke var en del dyrere end lillesøsters, men vi finder nok en lille ting ved siden af.

Anmeld Citér

2. november 2015

hekran

Vi leder efter en brugt fladskærm til vores søn på 8.

Jeg købte Sensei Wus drage i går på megatilbud i går (LEGO Ninjago) til vores søn på 6.

Jeg har købt en twinpak med Anna og Elsa dukker til vores datter på 4.

Jeg har købt Jake og Piraternes piratskib til vores søn på 2.

Hurra for Bilkas rabatter i weekenden. Vi har ikke så højt et gavebudget til vores børn (300 kr), så det var skønt at finde de normalt uopnåelige ting til opnåelige priser

Anmeld Citér

2. november 2015

PernilleogLouis

Min dreng er 8. Jeg giver ham LEGO dimension spillet og nogle ekstra pakker hertil. To Nerf pistoler og to pakker LEGO Tecnic 

Anmeld Citér

2. november 2015

Loa

Isabella får Lego Friends Ariel og en nytårskjole

Så får hun lidt større adventsgaver (synes vi selv) nu hun ikke får kæmpe store julegaver.

Anmeld Citér

2. november 2015

Tresmå

Pige på 6 får mikrofon, parykker og spejl , dreng på snart 3 får en guitar og dreng på 1 får trommer så det skal nok blive en festlig juleaften.

Anmeld Citér

3. november 2015

OneWish00

Min søn som vil være omkring en 1 månende gammel får ingen ting af os til jul, da vi mener at vi har brugt rigeligt med penge på ham allerede nu ������ 

Anmeld Citér

3. november 2015

Kiks

Vores søn vil være 1 år og 5 mdr. til jul og får af os den store togbane fra duplo. Så får han en opbevaringsboks fra LEGO og en byggeplade til duplo jeg fik det hele med 25% af i søndags i toys'r us. 

Anmeld Citér

3. november 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Happiness skriver:

Men sidste år var vores datter 10mdr til jul, og her er hvad hun har leget mest med:

Boldbassin (sammenklappeligt) med bolde i.

Mega blocks. 

Belino karusel dims (man trykker og en masse kugler drøner rundt, mens den spiller musik)

Ellers er her et billede med hendes gaver 

Årh må jeg spørger den hvor der er et billede af en lille pige i den firkantet kasse (er det det) og hvor der er masser af bolde om hvor du har købt den henne?��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.