Julegaver - Hvad giver i jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2015

Moar2011

Happiness skriver:

http://www.disneystore.dk/marvel-saet-med-seks-figurer-fra-titan-hero-series-411014211236.html?cgid=marveltoys

De er super fine. Vi har ikke åbnet kassen, da han jo skal have den i julegave, men det ser ud til at være god kvalitet Som i de dukker man køber enkeltvis. Vi har Ironman i forvejen, men tænker at han bare vil synes det er sejt at have 2 af ham

Hvordan ser standen ud ?

jeg har lige købt Thor og kaptajn for 200kr 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2015

Happiness

Moar2011 skriver:

Hvordan ser standen ud ?

jeg har lige købt Thor og kaptajn for 200kr 

Den er super fin. Det er jo de orginale varer. Kan evt tage et billede imorgen. 

Med bevægelige led og sådan. Men kæmpe pakke Men de fylder jo også en del, når der er så mange figurer i den størrelse. Lidt ærgeligt at Black Widow ikke er med. Så overvejer at finde hende til ham, eller skrive den på hans ønskeseddel. For er ret sikker på, at han vil bemærke det.

Anmeld Citér

8. november 2015

Moar2011

Happiness skriver:

Den er super fin. Det er jo de orginale varer. Kan evt tage et billede imorgen. 

Med bevægelige led og sådan. Men kæmpe pakke Men de fylder jo også en del, når der er så mange figurer i den størrelse. Lidt ærgeligt at Black Widow ikke er med. Så overvejer at finde hende til ham, eller skrive den på hans ønskeseddel. For er ret sikker på, at han vil bemærke det.

Øv øv jeg ikke så den pakke inden jeg gik igang med at købe dem enkeltvis 

Anmeld Citér

8. november 2015

Happiness

Moar2011 skriver:

Øv øv jeg ikke så den pakke inden jeg gik igang med at købe dem enkeltvis 

Min mand var også ved at købe Hulk og Captain America, da han tilfældigt faldt over den her pakke. Og så skyndte vi os at bestille den. 

Var i Ballerup Centret med min søn, da alle heltene var der, og han har siden ikke snakket om andet Han var glad for dem inden, men nu er han helt skudt! Vi andre er liiiidt træt af at høre om dem 

Anmeld Citér

8. november 2015

NBNixen

Tiggi skriver:

Hvad giver i jeres børn i julegave(r) og hvor gamle er de?

Vi kan ikke finde ud af hvad vi skal give vores datter som vil være 10 måneder til jul

Vores søn bliver 4 måneder den 26 December og vi regner med at give ham en sansegynge, lidt tøj og lidt andre små ting i form at aktivitets legetøj

Anmeld Citér

8. november 2015

Moar2011

Happiness skriver:

Min mand var også ved at købe Hulk og Captain America, da han tilfældigt faldt over den her pakke. Og så skyndte vi os at bestille den. 

Var i Ballerup Centret med min søn, da alle heltene var der, og han har siden ikke snakket om andet Han var glad for dem inden, men nu er han helt skudt! Vi andre er liiiidt træt af at høre om dem 

Ej sikke en fed oplevelse - det vil jeg godt gi mig søn også den oplevelse  

min dreng r os helt væk i dem og især at klæde sig ud som dem..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.