Julegaver - Hvad giver i jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2015

Tiggi

Så har vi fået købt gaver til lille Lea.

Har købt en xxl pakke duplo og pixibogsalfabetet :-) så må vi se om hun får mere eller vi stopper der

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2015

Bebsen

De3Guldklumper skriver:

Vi vil nemlig også indrette et hjørne i værkstedet til ham hvor han selv kan save, hamre og hvad han nu finder på af gale streger 

Han elsker at være ude men kan også godt mærke at han mangler lidt noget andet end det sædvanlige som trampolin, fodbold og gynge i haven. 

Her kan han være kreativ og bruge mange timer  

Genialt!  

Min vil osse helst være ude, tror sku jeg vil se om jeg kan få indrettet et værkstedshjørne i vores skur, med høvlebænk og hamre og save, søm osv! Det bliver da en mega blæret gave, også med plads til en snitte krog også - takker SÅ meget for den idé! 

Anmeld Citér

1. november 2015

Ellie79

Tiggi skriver:

Hvad giver i jeres børn i julegave(r) og hvor gamle er de?

Vi kan ikke finde ud af hvad vi skal give vores datter som vil være 10 måneder til jul

pige på 8 får lego friends shopping center, dreng på 4 får traktor med frontlæsser og vogn til udendørs brug, dreng på 8 mdr. får sådan en flodhest hvor der triller bolde ud af munden.

Anmeld Citér

1. november 2015

De3Guldklumper

Bebsen skriver:

Genialt!  

Min vil osse helst være ude, tror sku jeg vil se om jeg kan få indrettet et værkstedshjørne i vores skur, med høvlebænk og hamre og save, søm osv! Det bliver da en mega blæret gave, også med plads til en snitte krog også - takker SÅ meget for den idé! 

Jamen det var da så lidt  

høvlebænke har jeg fundet til meget billige penge på den blå avis (bare til info

Anmeld Citér

1. november 2015

B&J

Mysterie spillet plus modelervoks med køkken til og 24 pakkegaver 5år

Anmeld Citér

1. november 2015

ll.andersen

Den store på 5 år, får 3 pakker LEGO friends -shopping centret, emmas hus og mener det er Olivias hus, så får hun en Nintendo dsi Xl med et enkelt spil. 

Den mellemste på 2 år, får 2 forskellige play2learn fe huse, forskelligt træ legemad. 

Den yngste på 1 år, får værktøjsbord med ekstra maskiner til, samt en stor lege traktor samt et play2learn Noas ark med klaver og dyr i. 

Tror det var det, men måske jeg har glemt noget, de står allerede pakket ind ovenpå nemlig ��

Anmeld Citér

1. november 2015

Moster Lagkage

Happiness skriver:

Lukas på 4år, får et sæt med Avengers actionfigurer. Fandt det sat ned fra 700kr til 350kr. Og de er 28cm høje, så er sikker på vi får en overlykkelig dreng juleaften

Nikoline som bliver 2 til februar er vi ikke sikre på endnu. Hun leger mest med storebrors ting eller med legetøj beregnet til de lidt ældre børn, så den er lidt svær. Men regner med hun får noget rolleleg. Enten køkkenredskaber (røremaskine eller lign.) eller en dukke, som hun kan bade, og pusle med. 

Ideer til hende er meget velkomne

(Hun får en Puky løbecykel til hendes fødselsdag 2 måneder efter jul)

Må man spørge hvor du har fundet avengers figurerne. 

Anmeld Citér

1. november 2015

Happiness

Må man spørge hvor du har fundet avengers figurerne. 

http://www.disneystore.dk/marvel-saet-med-seks-figurer-fra-titan-hero-series-411014211236.html?cgid=1316006

Tilbudet løber vidst til og med d. 4/11.

Porto er dog ret dyr, men det er stadig en del at spare

Anmeld Citér

1. november 2015

Happiness

Vi kan ikke finde ud af hvad vi skal give vores datter som vil være 10 måneder til jul

Men sidste år var vores datter 10mdr til jul, og her er hvad hun har leget mest med:

Boldbassin (sammenklappeligt) med bolde i.

Mega blocks. 

Belino karusel dims (man trykker og en masse kugler drøner rundt, mens den spiller musik)

Ellers er her et billede med hendes gaver 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. november 2015

namaha

Tiggi skriver:

Min datter er 5 måneder til jul. Jeg regner med at give hende en sansegynge med madras 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.