Julegaver - Hvad giver i jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.411 visninger
55 svar
9 synes godt om
31. oktober 2015

Tiggi

Hvad giver i jeres børn i julegave(r) og hvor gamle er de?

Vi kan ikke finde ud af hvad vi skal give vores datter som vil være 10 måneder til jul

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Theis på 7 får en playmobil bank (til hans politi tema) og en fjernstyret playmobil farrai.

Theo på 4 får en playmobil brandstationen og brandbil.

Vilje på 5 måneder til jul får en krea træ dukkevogn med sengetøj og sin første dukke.

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Julemusen

Min søn på 4 år får 3 Disney bøger med cd til,hvor historien bliver læst op. Tror det var bambi, dumpe og Peter Pan jeg fik købt. Også får han en abe fra Areaware, som er lidt Kay Bojesen artigt koncept med træfiguer der både kan stå til pynt og leges med. 

Min søn på 10 måneder får en stor Brio sort trægravhund som han kan sidde på og køre rundt på :-) 

Ellers ønsker den yngste sig: legetøj til badekarret, tøj, brio togbane, syngende bamse Olaf, sengetøj med bamse og kylling og en junior dyne og pude. 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Anja82

Mine børn på 6 og 9 får elektriske tandbørster i år..

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Benjamins'mor

Min datter på 2 får nok noget duplo. Hun har lige haft fødselsdag, så er lidt på bar bund. 

Min søn har jeg ikke fundet på noget til.

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Bissen

Min datter på 14 mdr får en rutchebane  

Anmeld Citér

31. oktober 2015

larven

Min datter på 5 får et håndklæde med My little pony,Barbie,frost sengetøj,elsa udklædningskjole den nye,LEGO og lidt tøj.en del af tingene bliver købt i morgen da der er 25% på alt i toys R us��

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Happiness

Lukas på 4år, får et sæt med Avengers actionfigurer. Fandt det sat ned fra 700kr til 350kr. Og de er 28cm høje, så er sikker på vi får en overlykkelig dreng juleaften

Nikoline som bliver 2 til februar er vi ikke sikre på endnu. Hun leger mest med storebrors ting eller med legetøj beregnet til de lidt ældre børn, så den er lidt svær. Men regner med hun får noget rolleleg. Enten køkkenredskaber (røremaskine eller lign.) eller en dukke, som hun kan bade, og pusle med. 

Ideer til hende er meget velkomne

(Hun får en Puky løbecykel til hendes fødselsdag 2 måneder efter jul)

Anmeld Citér

31. oktober 2015

1977

Profilbillede for 1977

Min på 9 får en Samsung telefon 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

elskeratværemor

Min søn på 16 mdr nu får noget duplo stor pakke togbaneen, det er den eneste ting jeg ved med sikkerhed lige nu  der kommer nok noget lækkert hummel tøj oveni ( men det er nok mest fordi mor her er fan af det) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.