Julegaver - Hvad giver i jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2015

De3Guldklumper

Den ældste på 8 får en telefon

nr 2 på 6 år får en høvlbænk

nr 3 på knap 2 år får en puky løbecykel. 

Hvad de skal give hinanden har jeg ikke fundet ud af endnu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2015

MyLove E

Vi skal en Ipad så det bliver en fælles gave til os alle☺

Anmeld Citér

31. oktober 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Tiggi skriver:

Hvad giver i jeres børn i julegave(r) og hvor gamle er de?

Vi kan ikke finde ud af hvad vi skal give vores datter som vil være 10 måneder til jul

Sidste år var vores datter 6 mdr og fik intet Af os i julegave, da det jo er mere til os end hende.

I år vil hun være et år ældre og får heller ingenting af os.

Hun får rigeligt af resten af familien og det vil stadigvæk være mere til os selv end hende, da hun er fint tilfreds med en bøtte sæbebobler og en pakke rosiner. 

Til gengæld har hun for nylig fået det der rullebræt fra bobles samt krokodillen da vi havde en gavekort til illum bolighus der skulle bruges. 

Ellers kan jeg anbefale en tumletop

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Min på snart 9 år, får til jul nogle Jurassic World dinosaurer og en dvd box med alle filmen (4 ialt) han elsker alt med dinosaurer 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

ekebiv

Vi giver vores et årskort til Djurs sommerland og jeg ved de også får årskort til svømmehallen af bedstemor. De er 9 og 6 og 2 1/2.

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Leneur

Vi har først lige fået fætter BR julekataloget ind ad døren i dag og Silje på 6 år har været i gang med at sætte krydser, så skal lige have nærkigget lidt på det men suk hun mangler absolut intet af hverken tøj eller legetøj, så håber at der er et godt lærerigt spil til hende, gerne med dyr, bogstaver eller andet... 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Steffecph

Min pige på lige knap 10 måneder til jul får en Fisher Price Laugh and learn chair, en stor æske med duplo, Fisher price little people bus og flyvemaskine... Måske lidt mere. :-)

Anmeld Citér

1. november 2015

Bebsen

De3Guldklumper skriver:

Den ældste på 8 får en telefon

nr 2 på 6 år får en høvlbænk

nr 3 på knap 2 år får en puky løbecykel. 

Hvad de skal give hinanden har jeg ikke fundet ud af endnu

Sejt med en høvlebænk 

jeg har en gut på 5 hvis mest brugte 'legetøj' er en børne snittekniv, har haft tænkt på at sku indrette en snittekrog til ham, måske en høvlebænk ku være en viderebygning på snittekrogen 

Han siger selv han ønsker sig nerf gun zombie strike med 2 skud, en hamster, og et gnist løbehjul 

Anmeld Citér

1. november 2015

De3Guldklumper

Bebsen skriver:

Sejt med en høvlebænk 

jeg har en gut på 5 hvis mest brugte 'legetøj' er en børne snittekniv, har haft tænkt på at sku indrette en snittekrog til ham, måske en høvlebænk ku være en viderebygning på snittekrogen 

Han siger selv han ønsker sig nerf gun zombie strike med 2 skud, en hamster, og et gnist løbehjul 

Vi vil nemlig også indrette et hjørne i værkstedet til ham hvor han selv kan save, hamre og hvad han nu finder på af gale streger 

Han elsker at være ude men kan også godt mærke at han mangler lidt noget andet end det sædvanlige som trampolin, fodbold og gynge i haven. 

Her kan han være kreativ og bruge mange timer  

Anmeld Citér

1. november 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Tiggi skriver:

Hvad giver i jeres børn i julegave(r) og hvor gamle er de?

Vi kan ikke finde ud af hvad vi skal give vores datter som vil være 10 måneder til jul

Vores datter på 18 mdr får et rengøringssæt da hun gerne vil bruge vores hele tiden...

Knægten på næsten 8 ønsker sig bl.a. et sæt Ninjavvåben og hørrtelefoner... men hvad vi vælger er ikke helt på plads endnu...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.