Igangsættelse uge 39?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2015

Maise86

heldyr skriver:

Er der slet ikke nogle herinde med en erfaring?  

Jeg blev sat igang i uge 39. Fik en stik pille fredag formiddag kl 11 og fik småveer med det samme. Blev sendt hjem og fik så tiltagende veer og vi kørte mod sygehuset kl 17. 

Egentlig kunne vi godt ha trukket den, men Danmark var ramt af snestorm og de forbød al unødig udkørsel, så vi tog afsted i god tid. 

Da jeg kom ind blev jeg undersøgt og varr ikke ret åben og fik noget morfin at sove på. 

Fik sovet et par timer og vågnede op og var i aktiv fødsel. 

Min søn blev født kl 5.00 lørdag morgen. 

Fødslen lignede min førte fødsel og var stille og rolig og dejlig :-) 

så ingen forskel på en fødsel der selv gik i gang og denne her hvor jeg blev sat igang :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2015

heldyr

Maise86 skriver:

Jeg blev sat igang i uge 39. Fik en stik pille fredag formiddag kl 11 og fik småveer med det samme. Blev sendt hjem og fik så tiltagende veer og vi kørte mod sygehuset kl 17. 

Egentlig kunne vi godt ha trukket den, men Danmark var ramt af snestorm og de forbød al unødig udkørsel, så vi tog afsted i god tid. 

Da jeg kom ind blev jeg undersøgt og varr ikke ret åben og fik noget morfin at sove på. 

Fik sovet et par timer og vågnede op og var i aktiv fødsel. 

Min søn blev født kl 5.00 lørdag morgen. 

Fødslen lignede min førte fødsel og var stille og rolig og dejlig :-) 

så ingen forskel på en fødsel der selv gik i gang og denne her hvor jeg blev sat igang :-)

Det lyder som en rar fødsel! Håber at det sker for mig også

Anmeld Citér

23. september 2015

heldyr

Så er jeg sat igang med piller  

Var 1,5 cm åben, så håber ikke at jeg skal vente 5 dage :p 

Anmeld Citér

23. september 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
heldyr skriver:

Så er jeg sat igang med piller  

Var 1,5 cm åben, så håber ikke at jeg skal vente 5 dage :p 

Blev også selv sat igang

Første pille kl 18, næste kl 8, og igen kl 15 ca. 

Vores datter er født dagen efter kl 05.16. 

Så fra første pille til fødsel gik halvandet døgn

God fødsel 

Anmeld Citér

23. september 2015

heldyr

SDD skriver:

Blev også selv sat igang

Første pille kl 18, næste kl 8, og igen kl 15 ca. 

Vores datter er født dagen efter kl 05.16. 

Så fra første pille til fødsel gik halvandet døgn

God fødsel 

Jeg har fået de piller man skal tage hver anden time, og så skal jeg derud til tjek imorgen kl 14 igen hvis ikke jeg føder inden ;p 

Jeg har allerede murren og ret ondt og har blødt en lille smule! Så noget er der ihvertfald begyndt at ske  

Anmeld Citér

23. september 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
heldyr skriver:

Jeg har fået de piller man skal tage hver anden time, og så skal jeg derud til tjek imorgen kl 14 igen hvis ikke jeg føder inden ;p 

Jeg har allerede murren og ret ondt og har blødt en lille smule! Så noget er der ihvertfald begyndt at ske  

Okay, dem kender jeg så ikke 

ih hvor spændende

rigtig god fødsel!

Anmeld Citér

23. september 2015

heldyr

SDD skriver:

Okay, dem kender jeg så ikke 

ih hvor spændende

rigtig god fødsel!

De hedder vidst angusta  

Tusinde tak! Det bliver spændende hvor langsomt eller hurtigt det går! Jeg tror at jeg har lidt veer nu, men har jo ingen idé overhovedet :p 

Anmeld Citér

23. september 2015

MorTil3+

Jeg blev sat i gang 35+1 udslettet livmoderhals og åben 2 cm. Da jeg var åbnet var det unødvendigt med piller og jeg fik lagt vedrop kl 8.30. Kl 11.20 begyndte jeg at få veer og 12.15 var min baby ude. Og held og lykke forresten. 

Anmeld Citér

23. september 2015

heldyr

MorTil3+ skriver:

Jeg blev sat i gang 35+1 udslettet livmoderhals og åben 2 cm. Da jeg var åbnet var det unødvendigt med piller og jeg fik lagt vedrop kl 8.30. Kl 11.20 begyndte jeg at få veer og 12.15 var min baby ude. Og held og lykke forresten. 

Det var godt nok hurtigt alligevel! Håber også at det kommer til at gå nogenlunde hurtigt for mig  

Tak!

Anmeld Citér

23. september 2015

Britsen

heldyr skriver:

Ja har haft mærkelige drømme i nat :p 

Ej det lyder ikke sjovt med sukkersyge  

Haha ja, det er nok bedst på den måde så! Men håber da at alt foregår uden komplikationer for dig!  :* 

Mange tak... håber jeg bestemt også det gør for dig... spændende du nu er igang med piller... satser på det også er den måde de starter mig på... egentlig fantastisk du allerede selv var en smule klar...  

Nej sukkersyge er bestemt ikke sjovt og slet ikke noget jeg havde med i mine planer om at skulle ske... også fordi jeg virkelig ikke har lyst til at føde andre steder end hjemme her på øen... men satser på at næste gang der skal en blyp til verdenen så er det uden sukkersyge og derfor herhjemme... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.