Igangsættelse uge 39?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2015

heldyr

Britsen skriver:

Mange tak... håber jeg bestemt også det gør for dig... spændende du nu er igang med piller... satser på det også er den måde de starter mig på... egentlig fantastisk du allerede selv var en smule klar...  

Nej sukkersyge er bestemt ikke sjovt og slet ikke noget jeg havde med i mine planer om at skulle ske... også fordi jeg virkelig ikke har lyst til at føde andre steder end hjemme her på øen... men satser på at næste gang der skal en blyp til verdenen så er det uden sukkersyge og derfor herhjemme... 

Ja det håber jeg også for dig!  

JA det er fedt at jeg selv allerede var lidt klar, har også lidt små veer tror jeg :p

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2015

Britsen

heldyr skriver:

Ja det håber jeg også for dig!  

JA det er fedt at jeg selv allerede var lidt klar, har også lidt små veer tror jeg :p

Iih spændende altså.. 

Anmeld Citér

24. september 2015

alenemor42

Årh vi venter spændt 

Anmeld Citér

26. september 2015

Britsen

Vi venter rigtig spændt... håber snart på opdatering.... 

Anmeld Citér

26. september 2015

SRP

Jeg blev sat i gang 39+0 pga. forhøjet blodtryk, som man frygtede kunne være et tegn på begyndende svangerskabsforgiftning.

Jeg var helt lukket med 2,5 cm livmoderhals tilbage så ingen tegn på snarlig fødsel den naturlige vej.

Fik en stikpille kl. 10.00 om morgenen og en mere omkring 15.00 kl. 23.48 samme dag blev vores pige født - det gik meget stærkt, når man tænker på det var igangsættelse før tid. Jeg vil også godt være ærlig at sige, at jeg synes det var rigtig rigtig ubehageligt det forløb. Havde vestorm og kunne slet ikke være i mig selv så blev meget skræmt af det forløb (fødte så alligevel igen 14 måneder efter og denne gang gik jeg naturligt i fødsel 39+3 og hold nu op en forskel. Det kan slet ikke sammenlignes. Havde ikke vestorm og stærke smerter på samme måde. Det skal lige siges, at de faktisk mener jeg kun skulle have haft en stikpille, fordi min krop reagerede meget kraftigt på dem - øh ja tak.

MEN det er meget individuelt og ikke sikkert du får samme oplevelse tiltrods for en eventuel igangsættelse Held og lykke med det hele.

Havde så ikke læst, at du blev sat i gang tillykke kan jeg formentlig sige i stedet

Anmeld Citér

27. september 2015

heldyr

Britsen skriver:

Vi venter rigtig spændt... håber snart på opdatering.... 

Fredag morgen kl 5:07 kom min lille pige til verden! Hun er dejlig <3 opdatering kommer :*

Anmeld Citér

27. september 2015

Benjamins'mor

heldyr skriver:

Fredag morgen kl 5:07 kom min lille pige til verden! Hun er dejlig <3 opdatering kommer :*

Stort tillykke 

Anmeld Citér

27. september 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
heldyr skriver:

Stort tillykke med hende!! 

Anmeld Citér

27. september 2015

Britsen

heldyr skriver:

Åååårh kæmpe stort tillykke med hende! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.