Jeg blev sat i gang 39+0 pga. forhøjet blodtryk, som man frygtede kunne være et tegn på begyndende svangerskabsforgiftning.
Jeg var helt lukket med 2,5 cm livmoderhals tilbage så ingen tegn på snarlig fødsel den naturlige vej.
Fik en stikpille kl. 10.00 om morgenen og en mere omkring 15.00 kl. 23.48 samme dag blev vores pige født - det gik meget stærkt, når man tænker på det var igangsættelse før tid. Jeg vil også godt være ærlig at sige, at jeg synes det var rigtig rigtig ubehageligt det forløb. Havde vestorm og kunne slet ikke være i mig selv så blev meget skræmt af det forløb (fødte så alligevel igen 14 måneder efter
og denne gang gik jeg naturligt i fødsel 39+3 og hold nu op en forskel. Det kan slet ikke sammenlignes. Havde ikke vestorm og stærke smerter på samme måde. Det skal lige siges, at de faktisk mener jeg kun skulle have haft en stikpille, fordi min krop reagerede meget kraftigt på dem - øh ja tak.
MEN det er meget individuelt og ikke sikkert du får samme oplevelse tiltrods for en eventuel igangsættelse
Held og lykke med det hele.
Havde så ikke læst, at du blev sat i gang
tillykke kan jeg formentlig sige i stedet
Anmeld
Citér