Igangsættelse uge 39?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2015

heldyr

charthys skriver:

Tjaaaa. ... syntes det har været gode oplevelser,  - men det kræver som sagt at kroppen er moden til det

Ja selvfølgelig!!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2015

NBNixen

heldyr skriver:

Det lyder ikke som et sjovt forløb  

Jeg håber inderligt at jeg snart går igang af mig selv! Men jeg tror det ikke, har ingen symptomer overhovedet

Havde baby det godt bagefter??  

Var det bestemt heller ikke, men jeg er helt sikker på det nok skal gå godt med dig, alle er vi så forskellige og det samme er sygehusene, jordemødrene og lægerne  

Men forstår dig fuldt ud, at du håber på selv at gå i gang . . 

Han var sulten, men ellers havde han det rigtig godt bagefter, efter hvad min kæreste har fortalt

Anmeld Citér

21. september 2015

heldyr

NBNixen skriver:

Var det bestemt heller ikke, men jeg er helt sikker på det nok skal gå godt med dig, alle er vi så forskellige og det samme er sygehusene, jordemødrene og lægerne  

Men forstår dig fuldt ud, at du håber på selv at gå i gang . . 

Han var sulten, men ellers havde han det rigtig godt bagefter, efter hvad min kæreste har fortalt

Det håber jeg da! 

Er spændt på hvad lægerne siger idag på hospitalet!  Er 39+0 idag, så det burde ikke være farligt for baby ihvertfald

Anmeld Citér

21. september 2015

alenemor42

Jeg blev sat igang 39+1 ved at de tog vandet, det var et besøg på fødegangen fordi jeg havde ondt i nyren.  Så snart de havde taget vandet var presset fra nyren væk. Jeg fik veer kort tid efter.... nogle der nev rigtigt godt ( læs av for satan )

Men desværre havde de Ingen effekt jeg åbnede mig ikke mere af dem, så ve drop skulle jeg have.  Bad om epidural samtidig så det var en ren leg med ve drop ( havde prøvet vedrop før og det gør nas) men der gik alligevel 12 timer før jeg fødte. 

Men fed oplevelse havde 2 veninder med og farmand. Vi spiste lakridser og drak cola hele natten 

Anmeld Citér

21. september 2015

heldyr

alenemor42 skriver:

Jeg blev sat igang 39+1 ved at de tog vandet, det var et besøg på fødegangen fordi jeg havde ondt i nyren.  Så snart de havde taget vandet var presset fra nyren væk. Jeg fik veer kort tid efter.... nogle der nev rigtigt godt ( læs av for satan )

Men desværre havde de Ingen effekt jeg åbnede mig ikke mere af dem, så ve drop skulle jeg have.  Bad om epidural samtidig så det var en ren leg med ve drop ( havde prøvet vedrop før og det gør nas) men der gik alligevel 12 timer før jeg fødte. 

Men fed oplevelse havde 2 veninder med og farmand. Vi spiste lakridser og drak cola hele natten 

Man skal vel være lidt åben for at de kan tage vandet?  

Tror slet ikke at jeg er åben overhovedet!  Har.nærmest ingen plukveer  

Det kunne ellers være lidt federe hvis man slap for de piller der :p

Anmeld Citér

21. september 2015

alenemor42

heldyr skriver:

Man skal vel være lidt åben for at de kan tage vandet?  

Tror slet ikke at jeg er åben overhovedet!  Har.nærmest ingen plukveer  

Det kunne ellers være lidt federe hvis man slap for de piller der :p

Ja det skal man, jeg var 1 cm åben.

Men det kan være du er det ... det kan vi krydse fingre for. 

Er du første gangs fødende?

Anmeld Citér

21. september 2015

heldyr

alenemor42 skriver:

Ja det skal man, jeg var 1 cm åben.

Men det kan være du er det ... det kan vi krydse fingre for. 

Er du første gangs fødende?

Skal man ikke være mere end 1 cm? 

Ja det er jeg, så det hele er så nyt og spændende!

Anmeld Citér

21. september 2015

alenemor42

heldyr skriver:

Skal man ikke være mere end 1 cm? 

Ja det er jeg, så det hele er så nyt og spændende!

Næ ikke i mit tilfælde. ... men det er muligt når du er 1. Gangs fødende at de giver en blidere start ved igangsætning med piller, det kan blive heftigt når vandet tages med veer

Anmeld Citér

21. september 2015

CH2012

Jer som er blevet sat igang før termin - hvorfor vælger man at sætte jer igang? 

Anmeld Citér

21. september 2015

heldyr

alenemor42 skriver:

Næ ikke i mit tilfælde. ... men det er muligt når du er 1. Gangs fødende at de giver en blidere start ved igangsætning med piller, det kan blive heftigt når vandet tages med veer

På onsdag kl 14!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.