Uld????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2015

Paddehatten

SofiaMik skriver:

Merinould er rigtig lækkert men desværre ingen garanti. Men prøv en af følgende sider; filiokus.dk purebaby.dk koogko.dk dilling-underwear.dk

Ja så er det jo en endnu større jungle, hvis man ikke engang er sikker ved bare at vælge Merino uld  

Men tak for links! Vil lige gå ind og kigge med det samme 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2015

Lenchick

Paddehatten skriver:

Ja så er det jo en endnu større jungle, hvis man ikke engang er sikker ved bare at vælge Merino uld  

Men tak for links! Vil lige gå ind og kigge med det samme 

Filiokus køber jeg det meste af børnenes uld hos. Gerne mærker som Engel og Cosilana

Anmeld Citér

10. september 2015

Paddehatten

Lenchick skriver:

Filiokus køber jeg det meste af børnenes uld hos. Gerne mærker som Engel og Cosilana

Fedt, tak  Synes også umiddelbart Filiokus virker som om de har nogle lækre ting!!
Men hvad gør man mht. vask, hvis nu baby har et af de klassiske uheld hele vejen op ad ryggen?  Hvis det kun må vaskes på 30 grader og med uldvaskemiddel kan man så få afføring af? 
Kan se på Filiokus man helst skal vaske det så lidt som muligt jo 

Anmeld Citér

10. september 2015

SofiaMik

Fedt, tak  Synes også umiddelbart Filiokus virker som om de har nogle lækre ting!!
Men hvad gør man mht. vask, hvis nu baby har et af de klassiske uheld hele vejen op ad ryggen?  Hvis det kun må vaskes på 30 grader og med uldvaskemiddel kan man så få afføring af? 
Kan se på Filiokus man helst skal vaske det så lidt som muligt jo 

Jeg har haft held med at smøre pletten med fast brun sæbe og lade det ligge i to-tre dage og så vaske det i maskine på uldprogram ved 30 grader og så var det væk. Dog er lugten af brun sæbe lidt ubehagelig så har måtte vaske det to gange 

PS jeg har også været en god kunde hos Filiokus i flere år. God service og levering! 

Anmeld Citér

10. september 2015

Paddehatten

SofiaMik skriver:

Jeg har haft held med at smøre pletten med fast brun sæbe og lade det ligge i to-tre dage og så vaske det i maskine på uldprogram ved 30 grader og så var det væk. Dog er lugten af brun sæbe lidt ubehagelig så har måtte vaske det to gange 

PS jeg har også været en god kunde hos Filiokus i flere år. God service og levering! 

Så må jeg vist hellere prøve at få bestilt lidt hos dem  tak for rådene! 

Anmeld Citér

10. september 2015

hmg86

Ja jeg kan så selv slet ikke tåle at røre uld, så håber mit barn overlever uden.. har i hvert fald prioriteret at kunne holde mit barn fremfor at det skal have uld på.. 

Anmeld Citér

11. september 2015

Mor i Aarhus

jo jo men de tyske hjemmesider står vel på tysk  

Jeg vil vædde på, at jeg forstår mindst lige så lidt tysk, som du ;-)

Fandt nemt tyske hjemmesider på engelsk. Men ellers er nostebarn.dk et godt bud, hvor der også er vaskeanvisninger beskrevet

Anmeld Citér

11. september 2015

Kay

Mor i Aarhus skriver:

Jeg vil vædde på, at jeg forstår mindst lige så lidt tysk, som du ;-)

Fandt nemt tyske hjemmesider på engelsk. Men ellers er nostebarn.dk et godt bud, hvor der også er vaskeanvisninger beskrevet

Tak

Anmeld Citér

22. oktober 2015

SofiaMik

Isabella_mor skriver:

Name it har faktisk en mega søduld kollektion i år. Det må gerne vaskes men på skåneprogram  

Jeg har nu endeligt fået bekræftet Fra Name it, at ALT deres uld er superwashed. 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Muffinmus

Er de tykke eller tynde? Hvor køber du det og er den lilles med korte eller lange ærmer?

Begge mine piger er meget varme så ved ikke om det bliver for varmt med 2 lag?

Mine piger har også et par silke/bomulds undertrøjer hver. Fra Rosemunde til 199 pr stk. Men de er lækre og giver sig enormt meget og tilpasser sig kroppen. Har man et meget meget bred barn dur de ikke, men til vores er de super. Køber en str større da de er små.

og, de har de samme med lange ærmer...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.