Uld????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2015

Muffinmus

Det er disse toppe jeg køber...

Vi er ovre bodyer,  men du kan finde ensfarvede på filiokus i silke.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2015

Isabella_mor

SofiaMik skriver:

Jeg har nu endeligt fået bekræftet Fra Name it, at ALT deres uld er superwashed. 

Hvad betyder det?

Anmeld Citér

22. oktober 2015

SofiaMik

Isabella_mor skriver:

Hvad betyder det?

Det betyder, at man har behandlet ulden på en sådan måde, at man har overtrukket ulden med plastik, således at ulden mister det meste af sine lovpriste egenskaber så som evnen til at rense sig selv (lanolin er væk), holde varm og ikke mindst holde tør (kan ikke længere suge væske). Til gengæld kan det vaskes på 40 grader og tager bedre imod farve. Her tænker jeg bare, at man så ligeså godt kan købe bomuld til en langt billigere pris. 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Isabella_mor

SofiaMik skriver:

Det betyder, at man har behandlet ulden på en sådan måde, at man har overtrukket ulden med plastik, således at ulden mister det meste af sine lovpriste egenskaber så som evnen til at rense sig selv (lanolin er væk), holde varm og ikke mindst holde tør (kan ikke længere suge væske). Til gengæld kan det vaskes på 40 grader og tager bedre imod farve. Her tænker jeg bare, at man så ligeså godt kan købe bomuld til en langt billigere pris. 

ja det vil jeg da også mene... ej hvor ringe.! 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Mivsen

Begge ungt herhjemme bruger uld inderst og kun ren uld da det regulere sig efter kroppen.

tjek wheat de har lavet nogle rigtig flotte bodyer i uld.

her hjemme bruger vi joha

Anmeld Citér

24. oktober 2015

GrønStjerne

Kay skriver:

Syntes bare ikke der er ret meget pænt uld tøj uden det koster en formue!? Jeg hader babylyserød og den der beskidtehvid og grå er bare de eneste andre alternativer? 

Kan man få tynde uld undertrøjebodyer Uden ærmer? Og virker de lige så godt? For jeg har jo massere tøj fra storesøster som jeg gerne vil bruge igen

Friends (Coop) har noget der ikke er baby pink. Joha har noget der er lilla og blåt. 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

linkon

Jeg bruger kun uldtøj fra lillelam til min datter på 9 mnd, det fåes i mange forskellige farver, selv er jeg meget til de lyse farver, men de har nogle farver der synes lidt bedre, hvis du forstår  

Kvaliteten til lillelam er meget god og jeg elsker det simpelthen  

Anmeld Citér

25. oktober 2015

SMC

Kay skriver:

Er de tykke eller tynde? Hvor køber du det og er den lilles med korte eller lange ærmer?

Begge mine piger er meget varme så ved ikke om det bliver for varmt med 2 lag?

Uld er ikke kun med til at holde varmen, det er ideelt til at regulere børns kropsvarme. Jeg kender mange, der bruger uld stort set hele året. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.