Uld????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.593 visninger
57 svar
5 synes godt om
5. september 2015

Kay

Vi har ikke rigtig brugt det til storesøster for jeg syntes det virker så besværligt!?

Man må ikke vaske det for ofte!? (det holder jo ikke med en så Ca 1 år??)

Og syntes heller ikke der er ret mange fede bodyer i uld!?

Er det så fordi de skal havde noget andet ude over? For så bliver mine piger 100% for varme med mindre vi har isvinter 

Seriøst Hvordan gør i andre gerne en hel uld guide fra a til å!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2015

jenny4

Kay skriver:

Vi har ikke rigtig brugt det til storesøster for jeg syntes det virker så besværligt!?

Er det så fordi de skal havde noget andet ude over? For så bliver mine piger 100% for varme med mindre vi har isvinter 

Elsker uld. Vasker det så tit jeg har lyst på uldprogram og med vaskemiddel til uld og silke. Det holder mega godt og længe og er svedtransporterende. Bruger ikke andet tøj udover med mindre det er meget koldt. 

Hvis du vil afprøve uden at give en formue mener jeg Bilka/Føtex har uld i deres eget mærke.

Anmeld Citér

5. september 2015

Lenchick

Begge mine på 1 og 4 har uld/silke inderst fra nu og til april/maj.

De har en langærmet bluse over og ikke andet. De har 6 stykker undertøj hver. Den lille har bodyer og den store undertrøjer. Jeg skifter dem hver 3. dag medmindre der er spildt noget. Jeg vasker ca. hver 14. dag, så har jeg nok til en lille vask på uldprogram med Uldsæbe. Alt undertøjet er naturhvidt så jeg ikke behøver at sortere i farver.

Anmeld Citér

6. september 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Kay skriver:

Jeg begyndte først med uld anden vinter da han var 2 år. En kortærmede uldbody som undertrøje. Og da han begyndte med todelt så bare en uldundertrøje.

vasker i joha uldvaskemiddel hver 14. dag. Har ca 8 stykker og de kan bruges et par dage i træk da de er selvrensende til en vis grad.

Anmeld Citér

6. september 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg bruger kun en Uld heldragt fra joha til om natten til min datter da hun altid sparker dynen af og sover oven på den i stedet og den holder hende dejlig varm. 

Jeg smider den bare med i almenlig vask når det er og den fejler intet og holder rigtig godt men den er så osse en blanding af uld og båmuld. 

Min dagplejemor advarede mig mod at bruge uld altid da hun så ville blive syg når man først tog det af dem igen 

Anmeld Citér

6. september 2015

Kay

jenny4 skriver:

Elsker uld. Vasker det så tit jeg har lyst på uldprogram og med vaskemiddel til uld og silke. Det holder mega godt og længe og er svedtransporterende. Bruger ikke andet tøj udover med mindre det er meget koldt. 

Hvis du vil afprøve uden at give en formue mener jeg Bilka/Føtex har uld i deres eget mærke.

Syntes bare ikke der er ret meget pænt uld tøj uden det koster en formue!? Jeg hader babylyserød og den der beskidtehvid og grå er bare de eneste andre alternativer? 

Kan man få tynde uld undertrøjebodyer Uden ærmer? Og virker de lige så godt? For jeg har jo massere tøj fra storesøster som jeg gerne vil bruge igen

Anmeld Citér

6. september 2015

Kay

Lenchick skriver:

Begge mine på 1 og 4 har uld/silke inderst fra nu og til april/maj.

De har en langærmet bluse over og ikke andet. De har 6 stykker undertøj hver. Den lille har bodyer og den store undertrøjer. Jeg skifter dem hver 3. dag medmindre der er spildt noget. Jeg vasker ca. hver 14. dag, så har jeg nok til en lille vask på uldprogram med Uldsæbe. Alt undertøjet er naturhvidt så jeg ikke behøver at sortere i farver.

Er de tykke eller tynde? Hvor køber du det og er den lilles med korte eller lange ærmer?

Begge mine piger er meget varme så ved ikke om det bliver for varmt med 2 lag?

Anmeld Citér

6. september 2015

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Kay skriver:

Syntes bare ikke der er ret meget pænt uld tøj uden det koster en formue!? Jeg hader babylyserød og den der beskidtehvid og grå er bare de eneste andre alternativer? 

Kan man få tynde uld undertrøjebodyer Uden ærmer? Og virker de lige så godt? For jeg har jo massere tøj fra storesøster som jeg gerne vil bruge igen

Ja uldbodyerne fra joha er tynde og bløde. Når det bare er som undertøj er farven jo ikke super vigtig. Jeg plejer at vælge navy. De hvide får pletter.

Anmeld Citér

6. september 2015

Kay

anna111 skriver:

Jeg bruger kun en Uld heldragt fra joha til om natten til min datter da hun altid sparker dynen af og sover oven på den i stedet og den holder hende dejlig varm. 

Jeg smider den bare med i almenlig vask når det er og den fejler intet og holder rigtig godt men den er så osse en blanding af uld og båmuld. 

Min dagplejemor advarede mig mod at bruge uld altid da hun så ville blive syg når man først tog det af dem igen 

Natten har vi (endnu ikke) problemer med men det kan jo komme

Anmeld Citér

6. september 2015

sommerbarn<3

Kay skriver:

Er de tykke eller tynde? Hvor køber du det og er den lilles med korte eller lange ærmer?

Begge mine piger er meget varme så ved ikke om det bliver for varmt med 2 lag?

Uld regulere så de hverken bliver varme eller kolde. Og det største plus er børnene ikke bliver fugtige hvis de har svedt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.