Uld????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2015

modesty

Kay skriver:

Syntes bare ikke der er ret meget pænt uld tøj uden det koster en formue!? Jeg hader babylyserød og den der beskidtehvid og grå er bare de eneste andre alternativer? 

Kan man få tynde uld undertrøjebodyer Uden ærmer? Og virker de lige så godt? For jeg har jo massere tøj fra storesøster som jeg gerne vil bruge igen

Jeg har købt alt mit uldtøj brugt på dba og tendsales. Du kan godt få undertrøjer, ja.

Du skal ikke købe uld/bomuld. Det skal være ren uld. Og husk at spørge inden, for der er mange der skriver uld selvom det er uld/bomuld.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2015

Kay

modesty skriver:

Jeg har købt alt mit uldtøj brugt på dba og tendsales. Du kan godt få undertrøjer, ja.

Du skal ikke købe uld/bomuld. Det skal være ren uld. Og husk at spørge inden, for der er mange der skriver uld selvom det er uld/bomuld.

Tak 

Anmeld Citér

6. september 2015

moaren

Kay skriver:

Vi har ikke rigtig brugt det til storesøster for jeg syntes det virker så besværligt!?

Man må ikke vaske det for ofte!? (det holder jo ikke med en så Ca 1 år??)

Og syntes heller ikke der er ret mange fede bodyer i uld!?

Er det så fordi de skal havde noget andet ude over? For så bliver mine piger 100% for varme med mindre vi har isvinter 

Seriøst Hvordan gør i andre gerne en hel uld guide fra a til å!

Syntes uld er et kæmpe hit  Jeg har brugt det til begge mine (varme) drenge uden problemer. Har købt i forskellige farver, men de har altid haft noget over, medmindre der var varmt, aå har ikke tænkt så meget over det  

Hvis du vælger kombi af uld og bomuld, sparer du nogle penge i forhold til uld/silke. Dog er uld/silke virkelig lækker og meget tynd i stoffet 

Hvis du er på Facebook kLan du tjekke den side der hedder uld-undertøj til børn og voksne. Billigt og ganske glimrende 

Anmeld Citér

6. september 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Kay skriver:

Jo Undskyld undertøj 

kender du nogle gode hjemmesider hvor man kan få det til gode priser?

Du kan få det mange steder. Bla

stylepit.dk

zalando.dk 

trendyshop.dk

termoland.dk

tror ikke der er så meget på tilbud lige nu når sæsonen går i gang.

Anmeld Citér

6. september 2015

lillemusen10

Prøv naturbarn.dk eller uldbørn.dk

har lige købt to bodyer i uld/silke fra Joha uden ærmer og en undertrøje og boksershorts i ren uld til min søn på 2 år. Det hele Joha. Det har jeg også haft sidste vinter. Lækkert og ikke besværligt, synes jeg. 

Anmeld Citér

6. september 2015

Mom2

Kay skriver:

Vi har ikke rigtig brugt det til storesøster for jeg syntes det virker så besværligt!?

Man må ikke vaske det for ofte!? (det holder jo ikke med en så Ca 1 år??)

Og syntes heller ikke der er ret mange fede bodyer i uld!?

Er det så fordi de skal havde noget andet ude over? For så bliver mine piger 100% for varme med mindre vi har isvinter 

Seriøst Hvordan gør i andre gerne en hel uld guide fra a til å!

Har ikke læst alle svarene, men det er en skrøne at uldtøj til bayber/småbørn ikke skal vaskes tit. Har lige læst en artikel om det, med en eller anden professor ting, som havde undersøgt det. Der stod også i artiklen, at det billige er lige så godt som det dyre, da uld er uld og at hun anbefale uld/bomuld eller uld/silke blanding, da bomuld/silke er skønnere mod huden end ulden.

Anmeld Citér

6. september 2015

Kay

Christina88 skriver:

Har ikke læst alle svarene, men det er en skrøne at uldtøj til bayber/småbørn ikke skal vaskes tit. Har lige læst en artikel om det, med en eller anden professor ting, som havde undersøgt det. Der stod også i artiklen, at det billige er lige så godt som det dyre, da uld er uld og at hun anbefale uld/bomuld eller uld/silke blanding, da bomuld/silke er skønnere mod huden end ulden.

men uld/bommuld er da også varmere end ren uld? 

Anmeld Citér

6. september 2015

Mom2

Kay skriver:

men uld/bommuld er da også varmere end ren uld? 

Ved jeg desværre ikke..

Anmeld Citér

7. september 2015

Kay

Moaren skriver:

Syntes uld er et kæmpe hit  Jeg har brugt det til begge mine (varme) drenge uden problemer. Har købt i forskellige farver, men de har altid haft noget over, medmindre der var varmt, aå har ikke tænkt så meget over det  

Hvis du vælger kombi af uld og bomuld, sparer du nogle penge i forhold til uld/silke. Dog er uld/silke virkelig lækker og meget tynd i stoffet 

Hvis du er på Facebook kLan du tjekke den side der hedder uld-undertøj til børn og voksne. Billigt og ganske glimrende 

Men er uld/bomuld ikke varmer end uld/sikke og ren uld?

Anmeld Citér

7. september 2015

Mor i Aarhus

Jeg købte meget uld og uld/silke fra tyske hjemmesider. Det er billigere derfra og udvalget er større og langt mere varierende i DK. Har ikke nogen specifik hjemmeside, men googlede bare løs dengang. 

Bliver ulden fugtig, skal det tørre på en radiator, så trækkes fugten ud. Uld isolerer, både imod kulde og varme - dog ikke, hvis der er blandet andre materialer ind i stoffet, fx bomuld. Vask i lanolin, så bevares den selvrensende egenskab. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.