Uld????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2015

Kay

sommerbarn<3 skriver:

Ja uldbodyerne fra joha er tynde og bløde. Når det bare er som undertøj er farven jo ikke super vigtig. Jeg plejer at vælge navy. De hvide får pletter.

Smart men koster de ikke en formue?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2015

Kay

sommerbarn<3 skriver:

Uld regulere så de hverken bliver varme eller kolde. Og det største plus er børnene ikke bliver fugtige hvis de har svedt.

Ja ok det lyder smart... 

Anmeld Citér

6. september 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Kay skriver:

Smart men koster de ikke en formue?

Tror de kortærmede bodyer koster 129,- 

Anmeld Citér

6. september 2015

Kay

sommerbarn<3 skriver:

Tror de kortærmede bodyer koster 129,- 

Har de også overtøj til de store?

Anmeld Citér

6. september 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Kay skriver:

Har de også overtøj til de store?

Ja det har de. Du mener undertøj ikke? 

Anmeld Citér

6. september 2015

Lenchick

Kay skriver:

Er de tykke eller tynde? Hvor køber du det og er den lilles med korte eller lange ærmer?

Begge mine piger er meget varme så ved ikke om det bliver for varmt med 2 lag?

De er meget tynde. Den lilles er kortærmede bodyer fra Engel og Cosilana, købt hos Filiokus.dk

Den store har undertrøjer uden ærme (ligner tanktop), købt samme sted. 

Hun har også et par stykker fra Joha, ligeledes uld/silke og disse er med hulmønstre. 

Giver du dine børn aldrig undertrøjer? Hvis de har en undertrøje/body inderst, så har de i forvejen to lag på. Jeg har aldrig brugt langærmet undertøj

Anmeld Citér

6. september 2015

Nea85

Min ældste har haft uld på i vinterhalvåret fra hun var ca. halvandet år gammel og den mindste fra hun var 6 måneder.

I starten brugte jeg uld/bomuld, men jeg er senere hen gået over til at købe ren uld.

Jeg har både haft købt kort- og langærmede bodyer, da lillesøster ikke er et specielt varmt barn. Det meste er købt i bilka/føtex, og jeg har været fint tilfreds med kvaliteten.

Sidste år købte jeg uldundertrøjer hos dilling-underwear.dk. Her har jeg også været rigtig godt tilfreds. Der er 10% rabat, hvis man køber 3 ens i samme størrelse og farve.

Jeg plejer at vaske det hver 14. dag, og de har det som regel på to dage medmindre der har været spildt eller uheld

Anmeld Citér

6. september 2015

Kay

sommerbarn<3 skriver:

Ja det har de. Du mener undertøj ikke? 

Jo Undskyld undertøj 

kender du nogle gode hjemmesider hvor man kan få det til gode priser?

Anmeld Citér

6. september 2015

Kay

Lenchick skriver:

De er meget tynde. Den lilles er kortærmede bodyer fra Engel og Cosilana, købt hos Filiokus.dk

Den store har undertrøjer uden ærme (ligner tanktop), købt samme sted. 

Hun har også et par stykker fra Joha, ligeledes uld/silke og disse er med hulmønstre. 

Giver du dine børn aldrig undertrøjer? Hvis de har en undertrøje/body inderst, så har de i forvejen to lag på. Jeg har aldrig brugt langærmet undertøj

Den lille får ikke undertøj på endnu og den store fik ikke da hun var lille for hun blev for varm 

sidste år fik den store undertrøjer da hun jo var for stor til body men hun fik det ikke i uld 

Anmeld Citér

6. september 2015

modesty

Kay skriver:

Vi har ikke rigtig brugt det til storesøster for jeg syntes det virker så besværligt!?

Man må ikke vaske det for ofte!? (det holder jo ikke med en så Ca 1 år??)

Og syntes heller ikke der er ret mange fede bodyer i uld!?

Er det så fordi de skal havde noget andet ude over? For så bliver mine piger 100% for varme med mindre vi har isvinter 

Seriøst Hvordan gør i andre gerne en hel uld guide fra a til å!

Det var alt for varmt til min søn da han var baby. De er jo alligevel altid pakket ind når de er ude i barnevognen, og indendøre er der jo stuetemperatur.

Efter han begyndte at bevæge sig meget, og specielt efter han er kommet i børnehave, bruger vi det stort set hele vinterhalvåret. Primært kort- og langærmede bluser (under bomuldsbluser, ja) og lange underbukser.

Tror vi startede ved str. 86-92 cirka.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.