At gå ind for genbrug og blive dømt fattig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Den kan du da sagtens trille med. Jeg tænker, at dem der ikke lader sig påvirke af andres holdninger, hviler mere i sig selv og har ikke behov at alt på "overfladen" skal se fint ud. Kommer det ikke også til at handle om, at barnevognen har fået en form for affektionsværdi for dig? 

Jo den betyder da meget for mig og synes næsten det er synd at vores sidste barn ikke skal sove i den. Jeg tror bare jeg vil forsøge at lade det prelle af på mig, for det er jo kun hjemme, i dagplejen og når jeg går over og handler jeg har den med rundt. Når vi tager indtil til byen og shopper har jeg en kombivogn med som ikke fylder så meget :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2015

Anonym trådstarter

GrønStjerne skriver:

Jeg forstår dig godt. Vognen fejler jo intet, ud over det med farven, så det er hul i hovedet at skulle have en spritny dyr vogn pga det alene.

Jeg venter 3 barn nu, og har brugt vogn nr 2 fra sidste barn. Da jeg hev den op fra kælderen opdagede jeg hvor falmet den var. Den er sort, men er ret falmet i kalechen.

Øv hvor var jeg ikke glad for at skulle ud med den, NETOP fordi jeg ikke kunne lade være med at tænke på om jeg blev dømt ud fra det. Og det er jo virkelig noget pjat. Den fejler intet (udover et punkteret hjul som manden så skal fikse). Det og så at den ikke havde drejelige forhjul irriterede mig virkelig.

Jeg var så så heldig at jeg skaffede en billig citybag til min emmaljunga klapvogn, så nu skal jeg køre med en stadig brugt, men dog meget fin vogn med drejelige hjul. Jeg bliver glad hver gang jeg går forbi den, hvor det betød virkelig meget at jeg ikke var glad for den anden vogn. Men må indrømme at jeg nok havde kastet noget farve efter min Odder vogn hvis jeg havde skulle køre med den. Jeg vil bare kunne være glad og afslappet når jeg kører med min barnevogn, og det kan jeg ikke hvis jeg går og spekulerer i om folk dømmer mig... Og jeg ved godt det er åndssvagt...

Jeg overvejer også at farve. Men synes bare det ville være mere træls hvis det mislykkedes. 

Anmeld Citér

13. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

Jeg ville ikke skænke det en tanke, hvis en mor kørt rundt med en smadret barnevogn - hvis den fungerer er det da bare befriende ikke at være faldet i "nyt nyt nyt til min baby"-fælden.

Og skidt da i øvrigt være med hvad andre tænker.

Der er vel ikke nogen skam I at være fattig, hvis man var det?

Anmeld Citér

13. august 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg ville ikke skænke det en tanke, hvis en mor kørt rundt med en smadret barnevogn - hvis den fungerer er det da bare befriende ikke at være faldet i "nyt nyt nyt til min baby"-fælden.

Og skidt da i øvrigt være med hvad andre tænker.

Der er vel ikke nogen skam I at være fattig, hvis man var det?

Nej det er der ingen skam i!  Jeg er bare ked af at andre vil give mig ting fordi de tror at jeg ikke har råd til noget de synes er bedre end det jeg har. 

Anmeld Citér

13. august 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Jo prøver at vedhæfte et billede. 

Havde tænkt det var meget værre  

Personligt ville jeg farve kallegen ... Men jeg kan godt forstå hvis du er bange for at det går skidt  

Anmeld Citér

13. august 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Nej det er der ingen skam i!  Jeg er bare ked af at andre vil give mig ting fordi de tror at jeg ikke har råd til noget de synes er bedre end det jeg har. 

Det er altså deres problem - ikke dit. Le lidt af det næste gang, og sig at du ikke har behov for andet end din egen skønne barnevogn, og så kan du jo tænke inden i dig selv, hvor triste personens værdier er 

Anmeld Citér

13. august 2015

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Havde tænkt det var meget værre  

Personligt ville jeg farve kallegen ... Men jeg kan godt forstå hvis du er bange for at det går skidt  

Jeg har lige bestilt blå og sort tekstilmaling så kan jeg forsøge at ramme original farven. :-) Man må tagsten chance engang imellem. Og hvis det går galt må jeg hækle et multifarvet betræk og sætte på :-P 

Anmeld Citér

13. august 2015

jenny4

Anonym skriver:

Jeg har lige bestilt blå og sort tekstilmaling så kan jeg forsøge at ramme original farven. :-) Man må tagsten chance engang imellem. Og hvis det går galt må jeg hækle et multifarvet betræk og sætte på :-P 

Du kunne jo også købe noget tekstilmaling og male blomster eller lignende på.. Eller skrive "retro", ha ha.

Synes den er fin som den er. Tror faktisk mest det er fordi den er blå hvilket nok ikke er så moderne længere. Skråt op med hvad folk tænker - så længe du er en god mor for dine børn.

Anmeld Citér

13. august 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Spændende  

Det håber jeg du laver en opdatering om vil gerne se resultatet 

Anmeld Citér

13. august 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Du kunne jo også købe noget tekstilmaling og male blomster eller lignende på.. Eller skrive "retro", ha ha.

Synes den er fin som den er. Tror faktisk mest det er fordi den er blå hvilket nok ikke er så moderne længere. Skråt op med hvad folk tænker - så længe du er en god mor for dine børn.

Hehe sad faktisk og overvejede at hækle små lilla blomster og grønne blade, som skulle på hele vognen ;-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.