Jeg forstår dig godt. Vognen fejler jo intet, ud over det med farven, så det er hul i hovedet at skulle have en spritny dyr vogn pga det alene.
Jeg venter 3 barn nu, og har brugt vogn nr 2 fra sidste barn. Da jeg hev den op fra kælderen opdagede jeg hvor falmet den var. Den er sort, men er ret falmet i kalechen.
Øv hvor var jeg ikke glad for at skulle ud med den, NETOP fordi jeg ikke kunne lade være med at tænke på om jeg blev dømt ud fra det. Og det er jo virkelig noget pjat. Den fejler intet (udover et punkteret hjul som manden så skal fikse). Det og så at den ikke havde drejelige forhjul irriterede mig virkelig.
Jeg var så så heldig at jeg skaffede en billig citybag til min emmaljunga klapvogn, så nu skal jeg køre med en stadig brugt, men dog meget fin vogn med drejelige hjul. Jeg bliver glad hver gang jeg går forbi den, hvor det betød virkelig meget at jeg ikke var glad for den anden vogn. Men må indrømme at jeg nok havde kastet noget farve efter min Odder vogn hvis jeg havde skulle køre med den. Jeg vil bare kunne være glad og afslappet når jeg kører med min barnevogn, og det kan jeg ikke hvis jeg går og spekulerer i om folk dømmer mig... Og jeg ved godt det er åndssvagt...
Anmeld
Citér