God-mor skriver:
Jeg tænker også lidt at identitet ikke udelukkende handler om tøj. De vil jo stadig være to forskellige mennesker med hver deres personlighed som skinder igennem. Så når de har det samme tøj på engang imellem så er de jo stadig forskellige, så fordi du vælger at give dem de samme sæt på af og til betyder ikke at du ikke anerkender at de er to forskellige mennesker. 
Ganske enig.
Jeg er bonusmor til et sæt tvillinger, hvor forældrene i sin tid, gik enormt meget op i de i hvert fald IKKE skulle gå i det samme, da de også gik meget ind for de var to forskellige selvstændige individer, og skulle kunne se sig selv som det gennem deres opvækst.
.. Og jeg som driller min mand nu fra tid til anden om, at deres plan ikke har virket efter hensigten, eftersom de to tvillinger er de mest uselvstændige væsener og meget gør-hvad-den-anden-gør ift. hinanden, så det faktisk går ind og hæmmer den i deres hverdag negativt en del.
Så hvis du spørg mig - put dem i lige præcis det tøj du vil, det er sgu nok ikke det som afgør det, men nok mere hvordan du vælger at forme deres opvækst og opdragelse ;-)
Anmeld
Citér