hvad sker der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2009

Susan1978

Mebach skriver:

Det tænkte jeg også lige.

Hvad sagde han egentlig til "sit forsvar" mht seng-badeværelse?

Først tænkte jeg lige: hjerneblødning, helt seriøst.
Det lyder som om han går rundt med hovedet under armen for tiden.
Er alt vel med ham og dig ellers, og hvad med jobbet?

ja tak  - jeg har det fint.. dog træt..

jeg tror manden er ved at få midtvejskrise..   han blir 40 om 2 år.. haha

ei jeg ved ikke hvad fanden der sker.. men du har ret... den opførsel er sgu hovedet under armen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Susan1978

Trold skriver:

Jeg plejer gerne at sige til Kai (og alle andre iøvrigt) hvis han ikke altid er lige klog i vending, at de altså har fået hjernen udleveret fordi den skal bruges den er ikke kun til pynt.

thats a good vedning...   den vil jeg huske..

Anmeld

13. september 2009

heaven

ja tak  - jeg har det fint.. dog træt..

jeg tror manden er ved at få midtvejskrise..   han blir 40 om 2 år.. haha

ei jeg ved ikke hvad fanden der sker.. men du har ret... den opførsel er sgu hovedet under armen..

susan..... tror ikke hun spørger ind til dig som sådan... hun spørger om det går godt med JER som par, og om han har det godt på sit job???

Jannie

Anmeld

13. september 2009

Susan1978

heaven skriver:

susan..... tror ikke hun spørger ind til dig som sådan... hun spørger om det går godt med JER som par, og om han har det godt på sit job???

Jannie

haha som sagt , så er jeg vist træt...  og lidt gal i skralden..

men ja alt ok mellem os..  altså så vidt jeg ved..   

Anmeld

13. september 2009

Rasmine

heaven skriver:

Jannie

Nemlig!

Årh Susan...
Midtvejskrise eller ej...
-Synes det er...

Arj, hvis du kan tilgive ham for det, og leve med han ikke laver noget hjemme, og bare er en sur, træt gammel mand, er det vel sådan det er.

MEN jeg kan så bare tilføje at det ville jeg aldrig kunne leve med.
Far til mine børn eller ej...
Man kan jo have valgt forkert???
Ikke at jeg partout foreslår du skal forlade ham, men jeg synes virkelig plusserne skal overgå minusserne!

(altså hvis man satte det op sort på hvidt)

Mette - træt og vrøvler

Anmeld

13. september 2009

heaven

Mebach skriver:

Nemlig!

Årh Susan...
-Synes det er...

Arj, hvis du kan tilgive ham for det, og leve med han ikke laver noget hjemme, og bare er en sur, træt gammel mand, er det vel sådan det er.

Ikke at jeg partout foreslår du skal forlade ham, men jeg synes virkelig plusserne skal overgå minusserne!

Mette - træt og vrøvler

aaarrrhh - vist ikke værre end det plejer...hehe

Jannie

Anmeld

13. september 2009

Susan1978

Mebach skriver:

Nemlig!

Årh Susan...
-Synes det er...

Mette - træt og vrøvler

Mette kommer du og sover hos mig under min dyne.. så skubber vi sgu ham den gamle ud af sengen og leger Lebbelanghus..     

Du har helt ret.. plusserne skal overgå minusserne og jeg er ikke bare ligeglad og eftergiven..     Jeg er en strigle..

Anmeld

13. september 2009

Plysbjørnen

Susan1978 skriver:

Mette kommer du og sover hos mig under min dyne.. så skubber vi sgu ham den gamle ud af sengen og leger Lebbelanghus..    

Du har helt ret.. plusserne skal overgå minusserne og jeg er ikke bare ligeglad og eftergiven..     Jeg er en strigle..

Er du nu også det.

synes lige du skulle have et kram med på vejen.

Anmeld

14. september 2009

birgittemarie

Det var da en ærgerlig oplevelse, men min første reaktion var alligevel at trække på smilebåndet. Herre gud, de damer, det var vel bare en afledningsmanøvre for at få barnet til at holde op med at skrige og det virkede jo.
Det kunne jeg godt have fundet på, da NM havde kolik. I hvert fald hvis husbond var hjemme og klar til at tage over.

Jeg synes også, her bliver malet lidt for meget fanden på væggen over den seng på badeværelset episode. Min første tanke var i hvert fald, at det var sjovt og ville gøre sig godt i konfirmationssangen. Han vidste jo efter al sandsynlighed godt, at du ville vågne af spektaklet og fare ud og tage Emil op, hvilket sandsynligvis også skete, før han faldt i søvn igen.
Så for mig at se, er den sengeflytning i sig selv ikke så slem.

Jeg kan selvfølgelig godt forstå, at du bliver arrig over, at han ikke selv kan regne ud, at du gerne ville sove længe lørdag, når han skulle afsted hele weekenden. Men det kan de jo ikke nødvendigvis, de mænd. Og vi kvinder ville måske heller ikke kunne, for tankelæser er der jo ingen der er. Eller det er der måske, men det er så sagen uvedkommende.

Jeg kan huske, vi snakkede om det for lang tid siden, hvor I var kørt skævt af hinanden over en længere periode og han reagerede ved at trække sig ind i sig selv og sin computer og du reagerede ved at rase her over, at han ikke kunne regne ud, hvad du ville have ham til at gøre og fryse ham ud.

Måske er det dét, der er ved at ske/er sket igen?

Hvis jeg var dig, ville jeg i hvert fald tage en rolig og åben snak med ham, så I ikke kører for langt ud af det gale spor igen og så bare acceptere, at man sgu er nødt til at fortælle sin mand, hvad man vil have ham til at gøre og hvorfor, for ellers bliver man simpelthen for skuffet. Selvom det da er PISSEIRRITERENDE, at han ikke kan regne tingende ud af sig selv.

Knus fra Birgitte, som ikke er i tvivl om, at du kan være en strigle.

Anmeld

14. september 2009

Susan1978

birgittemarie skriver:

Det var da en ærgerlig oplevelse, men min første reaktion var alligevel at trække på smilebåndet. Herre gud, de damer, det var vel bare en afledningsmanøvre for at få barnet til at holde op med at skrige og det virkede jo.
Det kunne jeg godt have fundet på, da NM havde kolik. I hvert fald hvis husbond var hjemme og klar til at tage over.

Jeg synes også, her bliver malet lidt for meget fanden på væggen over den seng på badeværelset episode. Min første tanke var i hvert fald, at det var sjovt og ville gøre sig godt i konfirmationssangen. Han vidste jo efter al sandsynlighed godt, at du ville vågne af spektaklet og fare ud og tage Emil op, hvilket sandsynligvis også skete, før han faldt i søvn igen.
Så for mig at se, er den sengeflytning i sig selv ikke så slem.

Jeg kan selvfølgelig godt forstå, at du bliver arrig over, at han ikke selv kan regne ud, at du gerne ville sove længe lørdag, når han skulle afsted hele weekenden. Men det kan de jo ikke nødvendigvis, de mænd. Og vi kvinder ville måske heller ikke kunne, for tankelæser er der jo ingen der er. Eller det er der måske, men det er så sagen uvedkommende.

Jeg kan huske, vi snakkede om det for lang tid siden, hvor I var kørt skævt af hinanden over en længere periode og han reagerede ved at trække sig ind i sig selv og sin computer og du reagerede ved at rase her over, at han ikke kunne regne ud, hvad du ville have ham til at gøre og fryse ham ud.

Måske er det dét, der er ved at ske/er sket igen?

Hvis jeg var dig, ville jeg i hvert fald tage en rolig og åben snak med ham, så I ikke kører for langt ud af det gale spor igen og så bare acceptere, at man sgu er nødt til at fortælle sin mand, hvad man vil have ham til at gøre og hvorfor, for ellers bliver man simpelthen for skuffet. Selvom det da er PISSEIRRITERENDE, at han ikke kan regne tingende ud af sig selv.

Knus fra Birgitte, som ikke er i tvivl om, at du kan være en strigle.

Tak Birgitte, det var sødt af dig at forstå mig..

for jeg synes jo også selv bagefter at det med sengen var lidt komisk..men lige i øjeblikket, synes jeg bestemt ikke det var sjovt..

og du har helt ret.. vi har bare de der irriterende perioder hvor kommunikation hjemme hos hos er en by i rusland, og det er mest min skyld, fordi jeg klapper i som en østers og lader det komme for langt ud.

Men jeg blir bare så træt af at manden ikke kan tænke længere end sin egen næse.

nå men nok om denne episode.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.