hvad sker der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.876 visninger
45 svar
0 synes godt om
13. september 2009

Susan1978

for en mand, der lørdag morgen bliver vækket af sin søn... manden bliver meget mærkelig og naturligt irriteret , man han vælger at slæbe sønnens seng ud på badeværelset for derefter at lukke døren og gå ind og sove videre..
Manden står så op kl. 9, går i bad og går rundt og hygger sig, kl. 11 gør han sig klar til at køre mod KBH og besøge en ven til han kommer hjem søndag kl. 16.

Så har manden praktisk talt siddet foran sin computer ligesiden..   og gør det stadig.  ahh han sad dog og holdte øje med at sønnen ikke fandt på at drukne sig selv i badekaret, mens han lige læste en avis.. 

HOLD NU OP JEG ER TRÆT AF DEN MAND...........................................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Rasmine

Jeg forstår faktisk ikke hvad du siger, Susan?

Anmeld

13. september 2009

Rasmine

Eller gør jeg?
-Det håber jeg fanme ikke jeg gør!

Anmeld

13. september 2009

ivfmarie

arhmen... Det er sgu en ommer, Susan!

Anmeld

13. september 2009

heaven

Susan1978 skriver:

for en mand, der lørdag morgen bliver vækket af sin søn... manden bliver meget mærkelig og naturligt irriteret , man han vælger at slæbe sønnens seng ud på badeværelset for derefter at lukke døren og gå ind og sove videre..
Manden står så op kl. 9, går i bad og går rundt og hygger sig, kl. 11 gør han sig klar til at køre mod KBH og besøge en ven til han kommer hjem søndag kl. 16.

Så har manden praktisk talt siddet foran sin computer ligesiden..   og gør det stadig.  ahh han sad dog og holdte øje med at sønnen ikke fandt på at drukne sig selv i badekaret, mens han lige læste en avis.. 

HOLD NU OP JEG ER TRÆT AF DEN MAND...........................................

SAY WHAT???? han tog sønnens seng ud på badeværelset, og gik derefter i seng igen?? Det kan man da ikke, tsk tsk.... nøj jeg var blevet tosset!!!!!

Hva så?? har i ikke snakket om det??

Jannie

Anmeld

13. september 2009

Susan1978

Mebach skriver:

Eller gør jeg?
-Det håber jeg fanme ikke jeg gør!

jojo jeg tror godt du forstår hvad jeg siger..

Anmeld

13. september 2009

Susan1978

heaven skriver:

SAY WHAT???? han tog sønnens seng ud på badeværelset, og gik derefter i seng igen?? Det kan man da ikke, tsk tsk.... nøj jeg var blevet tosset!!!!!

Hva så?? har i ikke snakket om det??

Jannie

Jannie, du drømmer ik om hvor tosset jeg var..   hans kommentar var at det kunne jeg da også ha fundet på..  nok er jeg meget temperamentsfuld og gør dumme ting, men ligefrem at flytte en hel seng...  SPADSER...

fornemmer man jeg er lidt træt nu.

Anmeld

13. september 2009

Rasmine

Susan1978 skriver:

jojo jeg tror godt du forstår hvad jeg siger..

WHAT?????????
Jeg trode det var...en joke?

Jeg tror faktisk...RETTELSE: JEG VAR EKSPLODERET!!!!!!!!
Hvad fanden?????????

Tror næsten det ville være fyringsgrundlag her i huset!

Sorry to say, men det er da ikke ... normalt, Susan?

Vidste du ikke han blev væk så længe?

Anmeld

13. september 2009

Plysbjørnen

Ej det gjorde han vel ikke stakkels knægt. Håber sønnikke har det godt.

Anmeld

13. september 2009

heaven

Jannie, du drømmer ik om hvor tosset jeg var..   hans kommentar var at det kunne jeg da også ha fundet på..  nok er jeg meget temperamentsfuld og gør dumme ting, men ligefrem at flytte en hel seng...  SPADSER...

fornemmer man jeg er lidt træt nu.

aaajjjj susan - det er i sgu da nødt til at få snakket om!!!! altså - det endte vel så med du tog emil eller sov du fra det, eller??

Jannie - i chok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.