hvad sker der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2009

heaven

Jannie, du drømmer ik om hvor tosset jeg var..   hans kommentar var at det kunne jeg da også ha fundet på..  nok er jeg meget temperamentsfuld og gør dumme ting, men ligefrem at flytte en hel seng...  SPADSER...

fornemmer man jeg er lidt træt nu.

dobbelt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Juniors mor

Jeg er helt mundlam!!!!! Gjorde han virkelig det??????

FUCK - jeg var blevet sur, og så havde han fået at vide, at han godt kunne smutte!!!!!!!

Anmeld

13. september 2009

heaven

Juniors mor skriver:

Jeg er helt mundlam!!!!! Gjorde han virkelig det??????

FUCK - jeg var blevet sur, og så havde han fået at vide, at han godt kunne smutte!!!!!!!

det gjorde han jo så også....???

Anmeld

13. september 2009

Susan1978

Mebach skriver:

WHAT?????????
Jeg trode det var...en joke?

Jeg tror faktisk...RETTELSE: JEG VAR EKSPLODERET!!!!!!!!
Hvad fanden?????????

Tror næsten det ville være fyringsgrundlag her i huset!

Sorry to say, men det er da ikke ... normalt, Susan?

Vidste du ikke han blev væk så længe?

jojo jeg vidste godt han ikke kom hjem til middag..

jeg skulle spille bowling kampe i eftermiddag og måtte aflevere ungerne hos min mor ..

så vi var først hjemme ved 1730 tiden..   dvs han faktisk kom hjem til et roligt hus..  ikke noget med at have løftet en finger eller noget..

ikke noget med at hjælpe med at pakke ungernes tasker eller hjælpe med at rydde af efter maden..  jeg blir træt af at man skal behandle mænd som børn og bede dem om alt ting.. er de virkelig så dumme at de absolut ikke kan tænke selv.

Jeg har haft verdens værste weekend.. Emil har ikke sovet ordenligt og har bare været en piverøv, også komme han hjem efter en weekend hvor han bare har passet sig selv.. ..  og ikke så meget som spør ind til noget..  

også siges det at kvinder ikke kan forlange at mænd skal gøre sig fortjente til noget af det sjove.. men det sker altså ikke herhjemme når tingene fungerer sådan. !! 

Anmeld

13. september 2009

Marco2

Øhhh... så han lader barnet alene på badeværelset i flere timer, mens han selv går ind og sover videre???

Hvad gør barnet? Er det så bare alene derude til kl...9 eller 11??

AG

Anmeld

13. september 2009

Mie A

Det var da en meget mærkelig måde at reagere på... Har han nogen sinde reageret på lignende måder før?? I skal jo helt sikkert snakke om det. Det er jo ikke så nemt bare at bede ham om at skride - der er jo så mange følelser i klemme.

Anmeld

13. september 2009

Juniors mor

heaven skriver:

det gjorde han jo så også....???

Ja ja, men jeg mente nu, at han havde fået at vide, at han skulle smutte da han kom hjem og satte sig foran computeren.....

Anmeld

13. september 2009

Rasmine

Susan1978 skriver:

jojo jeg vidste godt han ikke kom hjem til middag..

jeg skulle spille bowling kampe i eftermiddag og måtte aflevere ungerne hos min mor ..

så vi var først hjemme ved 1730 tiden..   dvs han faktisk kom hjem til et roligt hus..  ikke noget med at have løftet en finger eller noget..

ikke noget med at hjælpe med at pakke ungernes tasker eller hjælpe med at rydde af efter maden..  jeg blir træt af at man skal behandle mænd som børn og bede dem om alt ting.. er de virkelig så dumme at de absolut ikke kan tænke selv.

Jeg har haft verdens værste weekend.. Emil har ikke sovet ordenligt og har bare været en piverøv, også komme han hjem efter en weekend hvor han bare har passet sig selv.. ..  og ikke så meget som spør ind til noget..  

også siges det at kvinder ikke kan forlange at mænd skal gøre sig fortjente til noget af det sjove.. men det sker altså ikke herhjemme når tingene fungerer sådan. !! 

For satan da!

Det er jo som at være alene mor til 3 (TRE) børn.
Så fanme hellere være singlemom til 2!

Sikke dog en idiot, undskyld jeg siger det, Susan, men det er jo ikke normalt ikke at spørge ind til hvad familien har lavet, ej heller at hjælpe til med noget osv!

Jeg bliver fanme så harm over sådan noget!
(Må hellere gå op og feje for min egen dør=hjælpe Lars med alle madpakkerne)

Susan for fanden, det skal du sgu ikke finde dig i!

Anmeld

13. september 2009

Susan1978

heaven skriver:

aaajjjj susan - det er i sgu da nødt til at få snakket om!!!! altså - det endte vel så med du tog emil eller sov du fra det, eller??

Jannie - i chok

selvfølgelig stod jeg op.. drengen var da helt paf..  han græd faktisk ikke , men var vist mere måbende over hvad der lige skete der.

Det er jo så her jeg synes at han burde ha tænkt sig om..

okay jeg skal være væk det meste af weekenden og jeg kan sove længe i morgen, så mon ikke godt jeg lige kan overkomme at lade hende sove lidt længe i dag..

Men NEJ. hvorfor kan man ikke forlange at mænd kan være lidt forudseende

Anmeld

13. september 2009

heaven

Juniors mor skriver:

Ja ja, men jeg mente nu, at han havde fået at vide, at han skulle smutte da han kom hjem og satte sig foran computeren.....

hold kæft.. selvfølgelig da!!! tanketorsk fra mig, sorry...

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.