hvad sker der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2009

Susan1978

jeg vil ikke bede ham om at smutte, han er far til mine børn og det har jeg valgt ham til. 

han har jo ik gjort nogen fortræd, men nærmere bare opført sig underligt.

ved sgu ik lige hvad der nager manden..

Måtte bare undre mig højt.................  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

heaven

Susan1978 skriver:

selvfølgelig stod jeg op.. drengen var da helt paf..  han græd faktisk ikke , men var vist mere måbende over hvad der lige skete der.

Det er jo så her jeg synes at han burde ha tænkt sig om..

okay jeg skal være væk det meste af weekenden og jeg kan sove længe i morgen, så mon ikke godt jeg lige kan overkomme at lade hende sove lidt længe i dag..

Men NEJ. hvorfor kan man ikke forlange at mænd kan være lidt forudseende

for den da!!!! susan, come on...!! hva sker der lige for ham??

du er da nødt til at snakke med ham, sådan for alvor!!!! mente han virkelig det var ok at sætte sengen i badeværelset??

Som mette siger, det er sgu ikke ok, og det skal du da ikke finde dig i...

hva så nu??

Jannie

Anmeld

13. september 2009

Plysbjørnen

Susan1978 skriver:

selvfølgelig stod jeg op.. drengen var da helt paf..  han græd faktisk ikke , men var vist mere måbende over hvad der lige skete der.

Det er jo så her jeg synes at han burde ha tænkt sig om..

okay jeg skal være væk det meste af weekenden og jeg kan sove længe i morgen, så mon ikke godt jeg lige kan overkomme at lade hende sove lidt længe i dag..

Men NEJ. hvorfor kan man ikke forlange at mænd kan være lidt forudseende

Nej nej nej stakkels dreng. Hvor kunne han gøre det.

Jeg vil give dig ret i at han burde have brugt øverste etage bare en lille smule... Jeg plejer gerne at sige til Kai (og alle andre iøvrigt) hvis han ikke altid er lige klog i vending, at de altså har fået hjernen udleveret fordi den skal bruges den er ikke kun til pynt.

Men der ud over ved jeg faktisk ikke hvad jeg ville gøre ud over at skabe mig gul og grøn...

Anmeld

13. september 2009

Susan1978

heaven skriver:

for den da!!!! susan, come on...!! hva sker der lige for ham??

du er da nødt til at snakke med ham, sådan for alvor!!!! mente han virkelig det var ok at sætte sengen i badeværelset??

Som mette siger, det er sgu ikke ok, og det skal du da ikke finde dig i...

hva så nu??

Jannie

tja hvad så nu... ?

Det blir jo hverdag igen i morgen også er det glemt.. 

Men jeg lover jer at han nok skal få at vide at jeg ikke synes den opførsel overfor mig er i orden.. bare ik nu.. så siger jeg noget dumt tror jeg..

Anmeld

13. september 2009

Juniors mor

Susan1978 skriver:

jeg vil ikke bede ham om at smutte, han er far til mine børn og det har jeg valgt ham til. 

han har jo ik gjort nogen fortræd, men nærmere bare opført sig underligt.

ved sgu ik lige hvad der nager manden..

Måtte bare undre mig højt.................  

Det var heller ikke ment på den måde,  jeg tror bare jeg ville blive så chokeret, at jeg ville have brug for lidt tid til at tænke over det hele i, når nu han ikke selv nævnte noget om hans opførsel efter han kom hjem efter turen til Kbh.....

Eij, - det er da en rigtig træls situation!! Har han gjort sådan før??

Anmeld

13. september 2009

heaven

Susan1978 skriver:

tja hvad så nu... ?

Det blir jo hverdag igen i morgen også er det glemt.. 

Men jeg lover jer at han nok skal få at vide at jeg ikke synes den opførsel overfor mig er i orden.. bare ik nu.. så siger jeg noget dumt tror jeg..

nej susan, det er da ikke glemt - for dig!!!!

kan egentlig godt forstå du ikke bare smider ham på porten - han er deres far ja, og der er masser af følelser på spil.... men en SERIØS OG ALVORLIG samtale, er du nødt til at tage med ham (som om du ikke ved det, tsk tsk).....

Tager hatten for at du ikke tager fat i det nu - simpelthen beder ham om at sætte computeren fra sig, fordi i er nødt til at snakke...

for fanden da... så ser man lige Emil sidde der i sin seng - på badeværelset - med åben mund og polypper.... ej altså....

Jannie

Anmeld

13. september 2009

Marco2

Jeg synes der er to aspekter i den.

For det første at han ikke er deltagende i hjemmet, ikke interesserer sig for dig, ikke hjælper til, er uengageret og alt muligt andet.

Noget andet er at lukke et lille barn ude på toilettet. Det er helt uacceptabelt. Har du tillid til hvad han gør/ikke gør næste gang han skal være alene med Emil og Ea??

AG

Anmeld

13. september 2009

Susan1978

Juniors mor skriver:

Det var heller ikke ment på den måde,  jeg tror bare jeg ville blive så chokeret, at jeg ville have brug for lidt tid til at tænke over det hele i, når nu han ikke selv nævnte noget om hans opførsel efter han kom hjem efter turen til Kbh.....

Eij, - det er da en rigtig træls situation!! Har han gjort sådan før??

gjort hvad før....... ikke deltaget i familielivet eller slæbt sengen ud på badeværelset..

det med sengen har han aldrig gjort før... derfor også min undren...  

altså det erj o lidt komisk på en måde..
men bare ikke i orden..  og det fik han også at vide med store ord..

Anmeld

13. september 2009

Rasmine

Marco2 skriver:

For det første at han ikke er deltagende i hjemmet, ikke interesserer sig for dig, ikke hjælper til, er uengageret og alt muligt andet.

Noget andet er at lukke et lille barn ude på toilettet. Det er helt uacceptabelt. Har du tillid til hvad han gør/ikke gør næste gang han skal være alene med Emil og Ea??

AG

Det tænkte jeg også lige.

Hvad sagde han egentlig til "sit forsvar" mht seng-badeværelse?

Først tænkte jeg lige: hjerneblødning, helt seriøst.
Det lyder som om han går rundt med hovedet under armen for tiden.
Er alt vel med ham og dig ellers, og hvad med jobbet?

Anmeld

13. september 2009

Susan1978

Marco2 skriver:

AG

AG du maler fanden på væggene..  han er ikke voldelig eller noget.. 

HAN Er BARE EN TRÆT SUR GAMMEL MAND.! 

jeg har stor tillid til ham..  han er en god far..  bare ik om morgenen kl. 5:50.

for mit vedkomne handler det her mere om at jeg synes han er tavlig og ikke deltagende..

har i hørt den sang fra SYS Bjerre..    giv mig bare en smule opmærksomhed ... eller sådan noget synger hun..  den er meget rammende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.