Weekend uden baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan godt forstå din holdning især efter din oplevelse 

men børn er forskellige og ikke alle børn reagere sådan 

her har far været hjemme hver eneste dag indtil hun var 5 måneder gammel og tit er det ham der er bedre til at putte hende eller give hende mad (som er en af de store udfordringer her hjemme) 

jeg har en plan om at prøve en enkelt nat inden jeg skal afsted... storesøster var 10 måneder da hun var væk fra mig i 2 døgn og det gav ingen problemer

Du skal jo gøre hvad DU mener er rigtigt for dig og dit barn. 

Jeg nævner blot min oplevelse, så det ikke kommer bag på dig, hvis du står med en meget ked baby, når du kommer hjem igen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er uenig. 

Det er trods alt dig der har båret barnet, og ikke din kæreste. Det giver et helt specielt ubrydeligt bånd i mellem mor og barn.

Der bliver jeg nød til at modsige dig! Det er ikke ubrydeligt

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym

Sprit25 skriver:

Du skriver at far ikke kan være primær omsorgsperson fordi moren var båret barnet og dermed er deres bånd noget specielt? Dette betvivler jeg bare. Ja båndet er måske noget specielt fra morens side men tvivler på barnet mærker dette bånd før de selv står i situationen. 

Nej, jeg skriver at jeg ikke mener, at far er primær omsorgsperson.

Det mener jeg, at mor er, hvis hun er i babys liv.

Husker jeg ikke rigtigt, hvis jeg siger, at din datter bliver passet meget hos bedsteforældre på grund af din studiesituation?

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym

Anonym skriver:

Der bliver jeg nød til at modsige dig! Det er ikke ubrydeligt

Du er velkommen til at være uenig 

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tillader? Skal far spørge mor om lov?? Der er vi igen uenige.

Tror ikke der menes at får skal spørge men mere du spørgsmål om mor giver plads til far og det er der utroligt mange der ikke gør

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym

Anonym skriver:

Tror ikke der menes at får skal spørge men mere du spørgsmål om mor giver plads til far og det er der utroligt mange der ikke gør

Men det handler vel også om, at far så må skære igennem, i stedet for at blive tromlet ned af mor, og bare acceptere det? 

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du er velkommen til at være uenig 

Dejligt at få lov at være uenig med dig i min egen tråd

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men det handler vel også om, at far så må skære igennem, i stedet for at blive tromlet ned af mor, og bare acceptere det? 

Jeg mener at man bør være ligeværdige i en parforhold og derfor skal ingen af parterne tromle den anden men der skal gives plads til begge parter og derfor er der ingen grund til at skære igennem og skabe splid

Anmeld Citér

22. april 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Nej, jeg skriver at jeg ikke mener, at far er primær omsorgsperson.

Det mener jeg, at mor er, hvis hun er i babys liv.

Husker jeg ikke rigtigt, hvis jeg siger, at din datter bliver passet meget hos bedsteforældre på grund af din studiesituation?

Det gør hun ja. Kan ikke se hvad det har med emnet ang weekendture at gøre

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg mener at man bør være ligeværdige i en parforhold og derfor skal ingen af parterne tromle den anden men der skal gives plads til begge parter og derfor er der ingen grund til at skære igennem og skabe splid

Det er jeg helt enig i.

men du skriver, at mange mødre ikke vil tillade far at få en vigtig rolle. Så må far da skære igennem. 

Det kan jeg virkelig ikke se problemet i.

man kan ikke altid sidde i rundkreds og holde i hånd. Nogle gange må man tage skeen i den anden hånd, og få gjort noget ved det, hvis mor bare tromler igennem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.