Hvor mange timer i institution dagligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2015

JH12

Nu er jeg lige blevet sygmeldt og derefter barsel.. Min datter er afsted 8:30-13 ca 

og i en alm hverdag hvor både mor og far arbejder er det meget forskelligt.. 

Men

6:30-14:30, 8:30-13, 10-15:15 er det mest normale herhjemme 

Og ellers en ugeligt fridag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

Mettefpigen

Her er det Ca 7-15/16...

Anmeld Citér

8. april 2015

mrhl

Nu er jeg stadig på barsel men når det er slut med det tror jeg det bliver fra 8:30-14:30. Nogle dage måske 15:30. Vi studerer begge to og håber mormor kan hente hvis der er en dag hvor vi begge har sent fri. Har det super stramt med at hun skal være i vuggestue så stor en del af dagen!

Anmeld Citér

8. april 2015

lineog4

Min arbejdstid er blevet en del mer ufleksibel i år. Det betyder vi starter på cyklen kl 7, er i børnehaven kl 7.10 og så bliver han hentet alt mellem 14.30 og 16.30 afhængig af hvem der henter. 

Er det mig skulle det aldrig være før 16 (har dig fået oparbejdet en portion overarbejde så for fremtiden bliver de fleste dage 15.30 og måske endda tidligere jubi), men mormor henter en gang imellem og farmand er lige kommet hjem igen og kan ofte hente lige lidt før 16.

har dog fri om fredagen så børnehavebarnet får ofte en fridag sammen med mig. Men for skolebørnene er det bare lange dage altid synes jeg 

Anmeld Citér

8. april 2015

Valle81

Jeg arbejder 34 timer om ugen.De kommer af sted mandag til torsdag fra 8.10 til ca. 16.00. 

Min mand arbejder 37 timer, har en times kørsel hver vej og arbejder Lange dage mandag til torsdag.

Om fredagen holder han fri med drengene.

Jeg synes også, at mine er der længe, men det kan ikke rigtig være anderledes. Men de har jo fri hver fredag og også på alle andre tider, hvor vi har fri. 

Anmeld Citér

8. april 2015

Mariposa2

Jeg arbejder 27 timer, min mand 37.

En normal uge er mandag + tirsdag 8.30-15, onsdag 7.15-12.15, torsdag 8.30-14.30, fredag 8-12 eller fri. Vi har prioriteret at børnene max har 30 timer om ugen i institutionen, helst omkring 25 timer. Og indtil videre går det fint

Anmeld Citér

8. april 2015

2babygirls

2012_2014 skriver:

Hvor mange timer er jeres børn i institution dagligt?

Lige nu er jeg på barsel, men både min mand og jeg har 37 timers arbejdsuge og 40-45 min. i transport hver vej begge to.

Det betyder at vores to børn vil være i (integreret) institution fra 07.30-15.30 mandag-fredag. Uanset hvordan vi vender og drejer det, kan det ikke blive færre timer.

Jeg kan mærke at jeg har dårlig samvittighed over det, selvom vi gør alt hvad vi kan for at få det til at hænge nogenlunde sammen. 

Jeg synes vi har 'normale' jobs og 'normal' transporttid og er egentlig bare interesseret i at høre hvordan det ser ud for jer andre?

Jeg ønsker ikke at det skal blive en debat hvor folk bliver slået oven i hovedet med hvor skidt det er at være x antal timer i institution.

Jeg har ca 15 min på arbejde og har 37 timer fordelt på man-fredag.

sådet hedder man-tors 7:30-16:20 og fre 6:50-15:20

min mand er 37+ timer men henter og aflever eller holder dem hjemme når chancen byder sig.

Anmeld Citér

8. april 2015

MysteriousAngel

Efter jeg blev ramt af de nye arbejdstidsregler er ungerne afsted hver dag fra 7-15.30. Jeg afleverer aldrig og henter ca en gang om ugen, fredag hvor jeg har fri kl 14,30. 

Hvis ikke vi havde den store familie vi har, ville vi have seriøse problemer. 

Anmeld Citér

8. april 2015

lineog4

MysteriousAngel skriver:

Efter jeg blev ramt af de nye arbejdstidsregler er ungerne afsted hver dag fra 7-15.30. Jeg afleverer aldrig og henter ca en gang om ugen, fredag hvor jeg har fri kl 14,30. 

Hvis ikke vi havde den store familie vi har, ville vi have seriøse problemer. 

Prøv at være alene med de nye arbejdstidsregler - har en dag om ugen jeg slet ikke kan hente 

Men nu er manden heldigvis kommet hjem, så nu er der ikke flere dage der hedder 7-16.45 - fuck jeg havde dårlig samvittighed og kunne slet ikke forstå at lønsedlen var det værd

Anmeld Citér

8. april 2015

MysteriousAngel

lineog4 skriver:

Prøv at være alene med de nye arbejdstidsregler - har en dag om ugen jeg slet ikke kan hente 

Men nu er manden heldigvis kommet hjem, så nu er der ikke flere dage der hedder 7-16.45 - fuck jeg havde dårlig samvittighed og kunne slet ikke forstå at lønsedlen var det værd

Min mand kan hente 3 dage om ugen, jeg en dag og den sidste dag er det familie der henter dem.

Her i juli kommer jeg til at være alene med dem hver dag i en uge. Der har jeg allerede arrangeret pasning/afhentning hver dag for der har jeg "emne-uge" og har ikke fri før 16.30/17 hver dag!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.