Hvor mange timer i institution dagligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vores er i institutioner/skole fra 6.45-15. Kun fordi bedsteforældre kan hente hverdag. Ellers ville de være dage er 6.45-16.45.

vi har også begge fuldtid plus transport tid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

Newsence

Vores bliver afleveret 8.30 og henter 15.30-16.30 alt efter dagen 

og nogen gange bliver hun afleveret endnu tidligere men heldigvis ikke så tit 

Anmeld Citér

8. april 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Min mand arbejder hjemmefra på deltid og jeg er studerende. 

Vi får en lidt speciel ordning. Han kommer til at passe barnet de fleste dage om morgenen indtil efter frokost (medmindre jeg har fri). Herefter bliver barnet sendt i institution fra 15.00-19.00, de dage jeg ikke er hjemme. Når jeg får fast arbejde vil det altid være de fire timer om dagen i institution. 

Anmeld Citér

8. april 2015

SandraXOXO

Mine har alt for lange dage, ca 0830 til 15 hver dag. Men ja. Thats life. Gid man havde mulighed for at være hjemmegående med sine unger til skolealderen!! Ville jeg elske! 

Anmeld Citér

8. april 2015

l.kjoeller

2012_2014 skriver:

Hvor mange timer er jeres børn i institution dagligt?

Lige nu er jeg på barsel, men både min mand og jeg har 37 timers arbejdsuge og 40-45 min. i transport hver vej begge to.

Det betyder at vores to børn vil være i (integreret) institution fra 07.30-15.30 mandag-fredag. Uanset hvordan vi vender og drejer det, kan det ikke blive færre timer.

Jeg kan mærke at jeg har dårlig samvittighed over det, selvom vi gør alt hvad vi kan for at få det til at hænge nogenlunde sammen. 

Jeg synes vi har 'normale' jobs og 'normal' transporttid og er egentlig bare interesseret i at høre hvordan det ser ud for jer andre?

Jeg ønsker ikke at det skal blive en debat hvor folk bliver slået oven i hovedet med hvor skidt det er at være x antal timer i institution.

Jeg er i den heldige situation at jeg er fleksjobber. Min datter bliver afleveret halv 9 og hentet inden halv 4 somregel. Nogen dage lidt kortere og sommetider en ekstra fridag  

Anmeld Citér

8. april 2015

Missy_B

2012_2014 skriver:

Lige nu er jeg på barsel, men både min mand og jeg har 37 timers arbejdsuge og 40-45 min. i transport hver vej begge to.

Det betyder at vores to børn vil være i (integreret) institution fra 07.30-15.30 mandag-fredag. Uanset hvordan vi vender og drejer det, kan det ikke blive færre timer.

Jeg kan mærke at jeg har dårlig samvittighed over det, selvom vi gør alt hvad vi kan for at få det til at hænge nogenlunde sammen. 

Jeg synes vi har 'normale' jobs og 'normal' transporttid og er egentlig bare interesseret i at høre hvordan det ser ud for jer andre?

Jeg ønsker ikke at det skal blive en debat hvor folk bliver slået oven i hovedet med hvor skidt det er at være x antal timer i institution.

Nu er jeg på barsel, men når vi begge arbejder skal børnene være afsted fra 7-15:30. Anderledes kan det ikke være, da manden arbejder 37t, og jeg 40t.

Anmeld Citér

8. april 2015

modesty

2012_2014 skriver:

Min søn bliver afleveret 8:30-9 og hentet 15-15:30. Så mellem 6 og 7 timer, selvom jeg ville ønske at det kunne være 6 hver dag.

Anmeld Citér

8. april 2015

Frk.S

Nu er jeg på barsel, men når jeg starter på job igen vil de blive afleveret ca. kl. 7 +/- (alt efter hvor hurtig manden er ude af sengen) og hentet igen omkring 14.30-15.

Jeg møder kl. 7 eller 7.30 (det er lidt forskelligt). Min mand kan næsten selv bestemme, men jo tidligere han møder, jo før kan han jo også komme hjem. Han har knap en times kørsel hver vej. 
Så han afleverer - da han også har bilen... samt at han ikke SKAL møde fx til kl. 8.

Jeg har fri 14.30 eller 15.00 alt efter hvornår jeg er mødt og arbejder meget tæt på, så det er et par minutter på cykel, så er de hentet.

Det er jo nærmest umuligt med kortere dage, når man er 2 med fuldtidsjob. Jeg har 37 timer og min mand har minimum 37 timer (gerne mere).

Jeg vil så bare se frem til weekender, feriedage og omsorgsdage med mine piger samt mulighed for lidt afspadsering en gang i mellem, hvor de fx kan hentes lidt før. 

Anmeld Citér

8. april 2015

Dorthe1986

Nu er min søn delebarn men når han er ved sin far bliver han afleveret klokken 6.30 og aner ikke hvornår han bliver hentet de dage. Jeg får ikke så meget info fra faderen.

Men er det hos mig bliver han aflveret klokken 9 og bliver hentet 15.30

Anmeld Citér

8. april 2015

God-mor

2012_2014 skriver:

En normal dag er fra 07.30-15.00 sådan ca. Og så har hun en ugentlig fridag næsten hver uge. Nogle dage kan dog også være fra 06.30-16.00. Jeg studere og kæresten arbejder rundt regnet 50-55 timer pr. uge, så det afhænger meget af hvor meget jeg har af skolearbejde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.