Hvor mange timer i institution dagligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vores er i institutioner/skole fra 6.45-15. Kun fordi bedsteforældre kan hente hverdag. Ellers ville de være dage er 6.45-16.45.

vi har også begge fuldtid plus transport tid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

Newsence

Vores bliver afleveret 8.30 og henter 15.30-16.30 alt efter dagen 

og nogen gange bliver hun afleveret endnu tidligere men heldigvis ikke så tit 

Anmeld Citér

8. april 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Min mand arbejder hjemmefra på deltid og jeg er studerende. 

Vi får en lidt speciel ordning. Han kommer til at passe barnet de fleste dage om morgenen indtil efter frokost (medmindre jeg har fri). Herefter bliver barnet sendt i institution fra 15.00-19.00, de dage jeg ikke er hjemme. Når jeg får fast arbejde vil det altid være de fire timer om dagen i institution. 

Anmeld Citér

8. april 2015

SandraXOXO

Mine har alt for lange dage, ca 0830 til 15 hver dag. Men ja. Thats life. Gid man havde mulighed for at være hjemmegående med sine unger til skolealderen!! Ville jeg elske! 

Anmeld Citér

8. april 2015

l.kjoeller

2012_2014 skriver:

Hvor mange timer er jeres børn i institution dagligt?

Lige nu er jeg på barsel, men både min mand og jeg har 37 timers arbejdsuge og 40-45 min. i transport hver vej begge to.

Det betyder at vores to børn vil være i (integreret) institution fra 07.30-15.30 mandag-fredag. Uanset hvordan vi vender og drejer det, kan det ikke blive færre timer.

Jeg kan mærke at jeg har dårlig samvittighed over det, selvom vi gør alt hvad vi kan for at få det til at hænge nogenlunde sammen. 

Jeg synes vi har 'normale' jobs og 'normal' transporttid og er egentlig bare interesseret i at høre hvordan det ser ud for jer andre?