Hvor mange timer i institution dagligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2015

Skouboe

Hos os hedder den cirka 8-16. Jeg har fuldtidsarbejde og min mand er selvstændig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

Christabelle

Min datter går i vuggestue og bliver afleveret mellem 8.45 og 9.30 og hentet mellem 16 og 17.15 hver dag. Så mellem 6,5 og 8,5 time. Oftest ca 7,5 time.

Vi har begge 37 timers job med kort transporttid til og fra.

Anmeld Citér

8. april 2015

missehxx

Min søn er afsted fra 7.45 - 14.45 mandag - torsdag

og 7.45-11:.45 om fredagen ��

tit har en en ugentlig fridag derudover ��

Anmeld Citér

8. april 2015

Carina:-)

Her er det 30 timer pr uge .

Arbejder begge mere end fuldtid ,men med privilligerede arbejdstider. 

Så fordi det er muligt for os ,så prioterer vi børne tid frem for voksentid og det gør at vi arbejder når vores børn sover .'

Men gør man hvad man kan og er der ingen muligeheder for f.eks flex osv så er det jo sådan det er - så dårlig samvittighed kan man ikke bruge til noget hvis man ikke kan ændre tingene 

Anmeld Citér

8. april 2015

Lilotte87

Min datter er afsted fra 8 til 14.30. 

Er rigtig glad for, at vi har mulighed for at hente så tidligt og sov hun ikke til middag ville jeg hente senest kl 14.  

Anmeld Citér

8. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg tror at størstedelen af Danmark har en hverdag der ser sådan ud. Ifølge eksperter er det for mange timer i daginstitution, men så er der en utrolig høj procentdel der går imod ekspertråd. Simpelthen af nød.

Jeg er sikker på at du med god samvittighed kan aflevere din barn og så vægte Tiden sammen meget højt. Lav det til kvalitetstid i stedet for at tage det for givet som andre(/mig lige nu pga barsel). 

Her kommer hun til at være i dagpleje i ca 6/7 timer dagligt. Fra 9-10 til ca 15-16. Der bliver lukket kl 16.30 og nogle dage kan det være at mormor må hente, da det ikke er sikkert at far kan nå hjem pga arbejde(er aftenvagt så kan sjældent hente).

Anmeld Citér

8. april 2015

Mami

fra 9-14.30/15

manden aflevere og jeg henter

Anmeld Citér

8. april 2015

Jeia

Pt er jeg på barsel, så de bliver afleveret mellem kl 9.30 og 10 og bliver hentet igen ca. Kl 16, de er afsted 3 dage om ugen. Jeg ville gerne hente tidligere, men den store har frabedt sig at blive hentet før andre børn skal hjem. Og den lille sover til ca 15-15.30, så kl 16 passer dem begge meget godt. Når jeg starter igen, vil de blive afleveret mellem 8.30-9 til ca. Kl 16 hver dag. 

Anmeld Citér

8. april 2015

serinasmor

De fleste dage fra 7.10 til 16.15  ... Jeg afleverer far henter - vi har ingen bil - og begge fuldtidsstillinger og 45 min transport alt indregnet fra institutionen til job... De dage hvor jeg henter bliver hun først hentet 16.35 - i dag fx - sidder i bussen  

Anmeld Citér

8. april 2015

Jupiter

Afleveres kl 7.00  og hentes mellem 15-16 (oftere tæt på 15 end 16) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.