ja lige en update. Var jo så i Vejle i dag. startede kl 10.30 med en neurologisk undersøgelse (ved en meget overstuderet dame, men ellers venlig) tog 14 minutter og den del fejlede ikke umiddelbart noget.
Så fik jeg lavet en Dobler scanning, det er en ultralydsscanning af hovedpulsårene i halsen. Gik også fint de så ikke underlige ud, dog var hun noget fokuceret på den ene, men den var så alligevel fin.
derefter stod den på et batteri af blodprøver, ting som jeg ikke har nogen ide om hvad betød, men gik vidst på plodprop, koagulering af blod osv.
Så fik jeg en ekg.
Derefter en tur i en CT scanner.
Og så er der bestilt tid til et hjertekardiogram.
Når hjertekardiogrammet er foretaget skal jeg så først til samtale med en overlæge om hvad der er galt (hvis de finder årsagen) hvis de selvfølgelig allerede ud fra testene i dag finder den store synder bliver jeg kaldt til samtale før.
Så en lang dag med et batteri af test uden egentlig at komme videre, dog er udredningen nu i gang.
Håber bare der ikke er så lang ventetid til næste test så jeg hurtigt kan komme til samtale så jeg hurtigt kan få en diagnose...forhåbentlig.
Dog for en sikkerhedsskyld har jeg fået en recept på noget mildt blodfortynende for en sikkerhedsskyld hvis det nu alligevel er mikro blodpropper der driller. Lægen var nemlig ikke overbevist om at det ikke var det der var årsagn.
MEn det værste er nok er folk er begyndt at 'bagtale' mig på arbejde. Jeg er jo pt sygemeldt og havde skrevet jeg havde været en tur i butikker den anden dag og det har åbenbart sat pis i kog hos nogle, min fejl kunne jo bare lade være at være på fb.... er bare træls at en time i byen kan skabe så meget palaver, syntes jeg ikke jeg har behov for.
Derudover, var det jo et afbud jeg skulle afsted på i dag, havde ikke sagt noget til chefen, da jeg gerne ville have alle facts og snakket med privat læge om alt inden jeg kontaktede hende om videre sygemelding eller om raskmelding, men 10 min efter at en kollega havde fundet ud af testene var overstået hang hun i høret, fornærmet over jeg ikke havde ringet.....doh har jo ikke noget nyt endnu, kan jo ligesom først ringe til min privat læge i morgen. Syntes bare det er træls at skulle kæmpe med samtidig med at der er alt det andet....
nå en lille update og et surt opstød.
Anmeld