Så har jeg været ved hjertelægen.
Jeg fik scannet mit hjerte fra samtlige tænkelige retninger, fik igen lavet en ekg og alt er som det skal være. Ikke noget snask der ikke skal være der eller lignende, så det er ikke det gamle tikkeværk der fejler noget.
Så må vi bare håbe at den neurologiske overlæge har en diagnose den 13. oktober hvor jeg skal til en samtale.
Men en lille sjov historie. Så sad jeg der og ventede på hjertescanningen og der kommer lægen så gående... tja han lignede så bare Carl-mar møllers bror. Ej de har samme hovedfacon, samme skæg, samme måde at gå på...ej det var spooky. Nå men samme læge brugte så en af de der hospitals trøjer, der minder om en sved t-shirt med alle de der små bitte huller i...(er sku lidt underligt), men selve undersøgelsen skal jeg så ligge på siden, hvor han så sidder bagved og scanner foran på brystet, men hans armhule er på min arm, og da han er færdig med undersøgelsen er min arm fugtig af hans sved....
syntes det var lidt ulækkert, så ligger man der i bare patter, men gel og mande sved på sig....
Anmeld