blodprop :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Lars F-vb

Føj for pokker. Det er bare et kæmpe chock. God - og hurtig - bedring!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Spunk-vb

Ej hvor er det synd for dig. Kan godt forstå at du er rystet. Knus herfra.

Anmeld

26. august 2010

Polyp-vb

hvorfor f.... skal du vente så længe? Er det fordi du bor i Jylland og er kvinde?? Da jeg fik min blodprop (og det var kun i benet pga en sjusket ortopædkirurg) røg jeg genenm den helt store mølle med det samme på Amager Hospital...så selv om du ikke har kræfterne, så få din mand til at råbe op så du kommer til NU! :pisk: Og så god bedring - eftersom du kan skrive helt ok - er du nok ikke superhårdt ramt og skal 'kun' have blodfortyndende i en periode og så lægge kost- og motionsvanerkraftigt om...hvilket er øv - men når man tænker på alternativet alligevel en god løsning...du skal nok komme med til din datters bryllup om laaaaaaaaaaaaaaaaaang tid!

Anmeld

26. august 2010

Pia74-vb

Sikke en forskrækkelse at få :( Min veninde fik flere blodpropper i lungerne da hun var omkring 30, hun var på blodfortyndende og opfølgning i nogle år og har det meget godt idag :) Men det var hårdt da det stod på, man nåede lige tænke en del grumme tanker igennem... men det endte heldigvis godt og jeg er sikker på, at det også vil være sådan med dig, når din behandling går igang.

Anmeld

26. august 2010

tilde123-vb

puh ha..sikke noget. Håber alt det bedste for dig.

Anmeld

26. august 2010

Pikora-vb

Årh-nej :( Mange tanker herfra!!

Anmeld

26. august 2010

als-vb

Kirle skrev:
Ej hvor vildt! Hvor er du bare uheldig! ET stort kram sendes til dig. (ps. fik du ks? for det kan godt spille ind)
Hvis det er ks som kejsersnit så ja. hvis ks mener noget andet så ved jeg det ikke. :)

Anmeld

26. august 2010

tilde123-vb

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvad argumentet er, for at der skal gå noget tid før du skal i gang med udredningen, men min (sparsomme) erfaring er, at det kan være svært at se små blodpropper i hjernen før der min. er gået nogle dage. Tit stilles den endelige diagnose udfra både klinikken og en scanning.

Anmeld

26. august 2010

als-vb

Han begrundende det i at jeg egentlig var ovre selve blodproppen og at der lige nu ikke kunne gøres nogen forskel, da jeg ikke var akut på samme måde. Dog ville hans presse på for en hurtig tid, for en sikkerhedsskyld. Nej skriften fejler ikke noget. mumler stadig lidt og kan få snurren i lemmers af og til. Har det lidt bedre nu, er kommet dertil at jeg ikke kan gøre en dyt før jeg har været ved neurologen, så håber på en tid i start næste uge og må tage den derfra. Er dog ikke i tip top humør og der skal ikke så meget til at vælte mig. øv

Anmeld

26. august 2010

NikiFin-vb

Jeg beder til Gud om at Han ikke forlader dig. Jeg håber det er kun en lille påmindelse om hvor svage vi er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.