blodprop :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

kongster-vb

Masser af varme tanker til dig og dine! God bedring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg synes det er for dårligt at du ikke kommer til nærmere undersøgelser MED DET SAMME, set i lyset af at du stadig har lidt snurren og mumlen. Enhver læge ved da, at en lille 'forbigående' blodprop, kan efterfølges af en større og kraftigere! Så jeg er dybt rystet herfra og håber IKKE at det er blevet fast kotume at sende patienter hjem efter sådan en oplevelse (og med manglende udredning!) :dry: Nej, selvfølgelig kan lægen ikke gøre noget (selv), men lægen kan sørge for pr omgående at der sættes en forebyggende indsats i gang feks på hospitalet. Det er rigtigt at kvinder der får kejsersnit har 4 gange så høj risiko for at få blodpropper efterfølgende, men størstedelen af de blodpropper kommer i benene hvorefter de kan løsrive sig og vandre op i lungerne.... Håber på du snart er ovenpå igen, Als...

Anmeld

27. august 2010

Laurie-vb

Vil lige sende dig et kæmpe kram....

Anmeld

27. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Åhrrr Als dog....sikke dog en forskrækkelse. Håber du snart er frisk igen og rigtig god bedring.... Sender lige et KÆMPE kram din vej :)

Anmeld

27. august 2010

Kirle-vb

ks=kejsersnit. :) Ja for de var meget obs på mig fordi jeg ikke kunne stå op før efter 1 dag efter mit ks. Ikke at det er nogen trøst når man står i en så skrækkelig situation, jeg nævnte det mere som et lille klap på skuldreren at det ikke behøvede at have noget med din levevis ellers at gøre, så du har ikke kunnet gøre det anderledes :) Er du kommet videre med udredning?

Anmeld

27. august 2010

als-vb

FIk svar på blodprøverne i dag. og alle tal var fine. Så langt så godt, så nu er der 'kun' den neurologiske undersøgelse tilbage. Men lægen sagde det var gode tegn. Er selv kommet mere ovenpå. Skulle 'bare' rase ud og tude igennem. Nu er jeg nået dertil at jeg ikke kan gøre en skid før jeg har været til undersøgelsen. Så lever lidt i venterummet/ingenting land indtil jeg kommer til. Tusind tak for de søde tanker og krammere. Varmer når man er i kulkælderen

Anmeld

27. august 2010

Heidi Nielsen-vb

als skrev:
Tusind tak for de søde tanker og krammere. Varmer når man er i kulkælderen
Det er jo også en af de mange grunde til at sådan et forum eksistere ikke :) Et sted hvor man kan komme af med alt det trælse i hverdagen og få krammere og gode råd til at komme videre ;) af total fremmede mennesker :) Det er jo somme tider nemmere til fremmede end til dem man kender og holder af. Hvis I forstår hvad jeg mener......

Anmeld

27. august 2010

als-vb

ofrstår rigtig godt hvad du mener. Skulle jo ringe rundt til den halve familie i går og var til sidst rigtig træt, for en ting er min reaktion en anden er at skulle takle alle andres reaktioner.

Anmeld

27. august 2010

Polyp-vb

Du skal lade de andre takle deres reaktioner selv - det er dem, der skal støtte dig! Luk flinkeskolen og tænk på dig selv og dine allernærmeste først - og lad de andre klare sig selv, til du er ovenpå igen - for du har selv brug for alle de kræfter du kan mønstre..og det tærer mere end man lige selv opdager at skulle forholde sig til alle andres bekymringer..så god bedring...dog kan man jo sige at jo mere du får talt om det jo mere 'selv-terapi' er der også i det...og hvis du føler dig lidt talehæmmet (mumlen) så er meget tale godt for at få genoptrænet talecentret hurtigst mulig, hvis det er ramt..så syng og tal til datteren i alle vågne timer - det fremmer også dit eget humør ;-)

Anmeld

27. august 2010

Elverpigen-vb

Jeg vil også bare sende mine tanker til dig. Ønsker god bedring og håber at du snart får det bedre. :kiss:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.