blodprop :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Aiii føj for SATAN da, flot du ikke sagde noge...eller? Der er jeg fuldstændig ligeglad og ville bede ham fjerne sin svedige armhule fra min arm. Havde engang en tandlæge med dårlig ånde hvor jeg simpelthen sagde, at enten måtte han gå ud og børste sine tænder, ellers måtte han stoppe behandlingen. Han undskyldte og gik ud og 'gjorde et eller andet'....og kom tilbage med et fjollet grin. Selv assistenten sagde at det var godt jeg sagde det (da han var gået ud) for der var andre der også havde sagt det til hende. Man skal sgu ikke finde sig i noget man synes er klamt! Men godt hjertet var som det skulle være, og det ikke drønede derud af pga skummel armhule på overarm :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

als-vb

griner. Nej vidste det var nok første og sidste gang jeg skulle møde ham og så overlevede jeg nok. Er ikke så godt til sådan noget. Har en gang arbejdet sammen med en pige, hvor jeg til sidst var nød til at fortælle hende hun lugtede af sved. men det var også en daglig stank. Fortalte det selvfølgelig på en pæn måde, og hun var glad for at jeg sagde det til hende.

Anmeld

4. oktober 2010

Kirle-vb

GODT at det ikke var en blodprop! :) Men øv de så ikke ved hvad det er!! *grr*! Altså og så bare patter???!! Mærkelig undersøgelse... ;)

Anmeld

5. oktober 2010

als-vb

Kan stadig godt være en blodprop, den kom så bare ikke fra hjertet. Man kan jo også have blodpropper i hjerne, arme, ben osv. så blodprop er ikke udelukket helt endnu. desværre. Og ja en hjerte undersøgelse i bare patter meget mystisk ;) men meget overskridende rent blufærdighedsmæssigt at ligge der med babser ud over det hele.

Anmeld

5. oktober 2010

Polyp-vb

Jeg er født med hjertefejl og har derfor fået rigtig mange undersøgelser...men ALDRIG som du beskriver det - selvfølgelig EKG uden tøj på overkroppen, men bh'en har aldrig behøvet komme af til andet end mammografi (og der er det jo ligesom givet), MRscanning og almindelig røntgen - jeg ville nok overveje en klage

Anmeld

5. oktober 2010

als-vb

det var en hjertescanning, med sådan en scanner som man bruger ved graviditet dog havde han tre forskellige, og tror faktisk ikke det ville være muligt at foretage scanningen med bh på. Så den er god nok.

Anmeld

5. oktober 2010

Kirle-vb

Ja det lyder ret sært ;) Men det er da meget rart at han var så cool omkring det - så det føltes mindre slemt! :) Men det er da mærkeligt at de stadig ikke ved om det er en blodprop eller ej. Det er da ret essentielt at vide om det er det ene eller det andet.

Anmeld

5. oktober 2010

als-vb

ja det hele er lidt mystisk. Men håber virekelig at de har et svar den 13. kan mærke jeg er begyndt at tænke meget på det. Min tålmodighed er ikke så stor, jeg bliver let ukoncentreret osv. Så nu kan den 13. kun komme for langsomt.

Anmeld

5. oktober 2010

Polyp-vb

og være en god dag!

Anmeld

5. oktober 2010

als-vb

ja selvom jeg ikke rigtig ved hvad en god dag er. for hvis de siger de ikke ved hvad det er, så tror jeg bare heller ikke det er en god info.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.