Juhu så er jeg tilbage på min før-graviditetsvægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Kirle-vb

Jep irriteret tyktarm er en 'fest' :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Kirle-vb

Heidi Nielsen skrev:
SÅDAN kirle og alle i andre ;) STORT tillykke... Jeg er en af dem der ikke har taget ret meget på i forbindelse med mine graviditeter :blush: Med den første tog jeg 5 kg på.....han vejede jo så 4350 gram da han kom ud, moderkagen 1250 gram, og så taber man jo en masse vand og blod så jeg endte med at veje 2,5 kg mindre end før graviditeten... Med den lille nye vi fik her i februar var mønstret det samme.....jeg tog 6,5 kg på.....han vejje 4430 gram da han kom til verden, moderkagen 1000 gram + blod og vand så jeg endte med at veje godt 3 kg mindre end før graviditeten....... Så modsat jer andre har jeg ikke skullet kæmpe med at tabe men med at bibeholde vægten, hvilket også kan være ret svært :blush: MEN ligesom jer andre har jeg også en blød mave, fyldt med strækmærker osv....så det kender jeg også godt til...
Åh gud så der er et mønster hos dig ... Det tegner ikke godt for mig så :(

Anmeld

21. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Så så kirle....vær nu lidt optimistisk :) ........

Anmeld

21. juni 2010

Webredaktøren-vb

Tja, jeg mangler vist stadig 5 kg og eftersom, at det snart nærmer sig fire år siden, at jeg fødte, så tror jeg det kræver et mirakel at komme længere ned :unsure: Bukserne fra inden fødslen er netop også røget på loppemarked ;)

Anmeld

21. juni 2010

Kirle-vb

Heidi Nielsen skrev:
Så så kirle....vær nu lidt optimistisk :) ........
Ja jo men det har virkelig været hårdt for min krop og mit helbred pga. al den over-vægt. Og jeg tror ikke at jeg kan 'klare' en omgang til. Selvfølgelig vil jeg det hvis det var men mere tanken om alle de sygdomme og ubehageligheder som fulgte med. Jeg begyndte endda at snorke(det kan jeg nu godt leve med)! Selvfølgelig er der ting som vil være anderledes med en til, alene det at vi nu skal have aftensmad læ.17-30-18 hver aften vil være anderledes men hold da op hvor det var ekstremt hårdt at gå rundt med alle de kilos :( Nøj...

Anmeld

21. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja det er hårdt....min mor har kæmpet med hendes overvægt siden hun fik min lillebror for snart 29 år siden.....der tog hun også voldsom meget på og har haft problemer lige siden..... Synes det er rigtig godt gået at du har tabt det hele igen :) Og hvem ved....måske bliver det anderledes næste gang....... Min mor tog ikke på da hun ventede mig, men det gjorde hun jo så med min lillebror. Så måske du er heldig at du bare gør det omvendt.......

Anmeld

21. juni 2010

lib1982-vb

Kirle skrev:
Det værste tilfælde var da Tjalfes kolik var slemmest og jeg ikke havde sovet i flere måneder føltes det og jeg var hos børnelægen med ham og skulle have en ny tid efter endt konsultation og vi får så en tid 1,5mdr frem og så spørger børnelægen om det ikke er lige ved min termin :( :blush: Men der var jeg altså også dødstresset så min mave var helt udspilet :) Så det kender jeg alt til.
Folk skal bare lære at holde deres K... lukket :angry: Forstår ikke at det er ok at spørge fok som HAR børn om de er gravide, mens man aldrig kunne drømme om, at spørge til folk som ingen børn har?!?!?!
Bukserne fra inden fødslen er netop også røget på loppemarked
Har også endelig opgivet sætningen 'kan nok passe den når jeg har tabt det sidste' og rent faktisk smidt en del tøj ud eller givet videre her på det sidste :( Og ja er måske kliché, men syns sgu en graviditet er resultatet værd - nej jeg syns ikke det er fedt at veje 10 kg. for meget (og slet ikke når jeg i forvejen ikke ville være død af at smide 5-10 kg.), MEN ville bestemt heller ikke undvære mine drenge... det sure med det søde ;)

Anmeld

21. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

lib1982 skrev:
Og ja er måske kliché, men syns sgu en graviditet er resultatet værd - nej jeg syns ikke det er fedt at veje 10 kg. for meget (og slet ikke når jeg i forvejen ikke ville være død af at smide 5-10 kg.), MEN ville bestemt heller ikke undvære mine drenge... det sure med det søde ;)
Fuldstændig enig :)ville for intet i verden undvære mine drenge.....

Anmeld

21. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg har altid taget omkring 25 kg på i forbindelse med mine graviditeter, men har tabt dem lige så hurtigt igen. Men, nu vejer jeg bare for meget i forbindelse med at gå hjemme og æde hele dagen, medicin, dårlig ryg osv. Jeg kan ikke skyde skylden på børnene, desværre. Det skyldes UDELUKKENDE mit madforbrug og manglende motion. :huh: Flot at i har tabt jer, min motivation ligger på nulpunktet i øjeblikket, men jeg håber snart bøtten vender :)

Anmeld

21. juni 2010

lib1982-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Men, nu vejer jeg bare for meget i forbindelse med at gå hjemme og æde hele dagen, medicin, dårlig ryg osv. Jeg kan ikke skyde skylden på børnene, desværre. Det skyldes UDELUKKENDE mit madforbrug og manglende motion. :huh: Flot at i har tabt jer, min motivation ligger på nulpunktet i øjeblikket, men jeg håber snart bøtten vender :)
Uha jeg kender godt dén fornemmelse... 'i morgen' eller noget - motivationen er der bare IKKE lige p.t. - så er der bare ikke andet at gøre end at acceptere!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.