Juhu så er jeg tilbage på min før-graviditetsvægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Trunte K skrev:
Set i bakspejlet hvad er det så også for en idiot, der planlægger at skulle hjem 16 timer efter fødslen i HVIDE bukser, man skulle godt nok ikke tro det var barn nr. 3 :laugh:
Ha ha - man er vel prof, når man får nr. 3 :P Da jeg fik nr. 2 havde jeg de samme bukser på hjem, som jeg kom i dagen før - de sad bedst.. Da jeg skulle have den første, havde jeg pakket en taske med rigtig meget - troede vel nærmest det var et hotelophold :P Hmm.. De bøger jeg havde taget med, fik jeg ikke læst - og de fine satinpyjamas forblev også i tasken... Har grinet af mig selv mange gange siden over det :blush:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Trunte K-vb

MAMMARAZZI skrev:
Da jeg fik nr. 2 havde jeg de samme bukser på hjem, som jeg kom i dagen før - de sad bedst..
Den plan havde været rigtig god - hvis ikke lige det var for en ordentlig skylle fostervand i venteværelset :) Jeg kan desværre ikke engang forsvare de hvide bukser med at det var en pludselig indskydelse eller barnefaderens mangel på dømmekraft - de lå klar i rygsækken i månedsvis og det ville formentlig også have været dejligt al den stund, det var lun sensommer.

Anmeld

23. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Trunte K skrev:
MAMMARAZZI skrev:
Da jeg fik nr. 2 havde jeg de samme bukser på hjem, som jeg kom i dagen før - de sad bedst..
Den plan havde været rigtig god - hvis ikke lige det var for en ordentlig skylle fostervand i venteværelset :)
Ok - fair nok :cheer: Men mine fejlede ikke noget. Jeg gik 2 uger over tiden - og blev sat igang 5 gange inden der skete noget :ohmy:

Anmeld

24. juni 2010

lib1982-vb

Et klogt menneske fortalte mig, at jeg godt kunne regne med, at kunne bruge mine graviditetsbukser et stykke tid efter fødslen - det holdt stik og var faktisk nogen af de par jeg havde det bedst i den første uges tid, for der var ikke noget der trykkede ind på arret!! Havde rigtig mange lavtaljede trusser, så brugte sygehusets længe - var godt nok ikke særlig charmerende, MEN de var behagelige!!

Anmeld

24. juni 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Min mor måtte pakke 'tasken', mens vi hastede op nord på, Så det var godt og blandet jeg fandt i tasken - både til mor, far og baby. Hun havde nuppet det der lå øverst i skabene. Det endte med at jeg stort set havde det tøj på jeg ankom, i tre dage (leggings og skjorte. Ps. Det hun snuppede nogle trusser til mig, havde hun ikke bemærket det hjerteformede blondestof på bagenden - og mine bryster blev alt for store til at jeg kunne få en bh nogle steder, så jeg var sjask charmerende med blondeudsyn til bleen og brysterne bundet op i en stofble.. pps. kombinationen af leggings og fødselsble gør absolut heller intet godt udseende..

Anmeld

24. juni 2010

als-vb

Øv hvor jeg husker det charmerende udseende den første tid. Var advaret om stadig kæmpe mave efter fødsel så have pakket ventetøj, dog kun til tre dag... fik jo også kejsersnit og med efterfølgende indlæggelse i 10 dage på neo var manden flere gange hjemme for at hente rent tøj. Jeg sprøjtede mælk ud så mine bluser, trods en stofble i hver bh skål var gennemblødte...damen der kom meget. Så gik foroverbøjet i graviditetsleggins, med top med meget udstoppe bh....fandme et kønt syn ;) da kæresten kom med en taske endag med 'de gamle' trusser i med en lidt for tyk elastik der nagede på arret måtte jeg også i sygehusets underbukser/shorts/telte. ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.