Og så tager vi lige filmene også

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

als-vb

Er helt enig i at alt ikke skal gå op i børn. Og det er hele vejen rundt. Mener også at mor og far skal kunne have interesser og nogle gange bliver man slæbt med til 'kedelige' ting, og sådan er det. Men er jo også af den holdning at børn godt må kede sig og ikke altid skal underholdes, da de bliver mere initiativ rige hvis de selv skal finde på end hvis alle står på hovedet for at underholde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Antons mor-vb

Desuden kommer der som regel i længden noget godt ud af at deltage i kedelige ting. Jeg er fx blevet miljøskadet af mine forældres interesse for bygninger/arkitektur som meget af tiden i vores ferie gik med (altså ikke overdrevet, men bare sådan at de lagde mærke til spændende arkitektur og vi så en masse anderledes bygningsværker) ..og jeg er i dag selv rigtig glad for at sætte pris på smukke bygninger. og på samme måde med film, vores børn vil højst sansynligt en dag være glad for at vi har delt vores egen filmskat med dem :)

Anmeld

11. maj 2010

kongster-vb

Nemlig Og måske opdager de skjulte skatte :-) Ligesom med musik. Datteren lytter da til ny musik som Rammstein, men hun er også glad for mit gamle Love Shop. Og knægten på 6 er vild med Gasolin og Shubidua for tiden. Måske er vi nogle gamle dinosaurer for ungerne, men så kan vi i det mindste give dem noget historie med på vejen

Anmeld

11. maj 2010

Antons mor-vb

Jep...Anton på 2 er sindsygt glad for 80'er heavy...hopper rundt og headbanger...af egen fri vilje, hehe

Anmeld

11. maj 2010

kongster-vb

Ha! Det er med at indoktrinere dem mens man kan ;-)

Anmeld

11. maj 2010

als-vb

Tøsen hørte lidt danser med drenge den anden dag på min ipod, og rokkede for vildt med, når hun ser ipod nu sidder hun og fægter med arme og ben og siger sik sik (musik ordene er ikke så mange endnu). Synger jeg selv sangen for hende inde i stuen render hun ud i køkkenet efter ipod og vil høre sik igen ;)

Anmeld

11. maj 2010

Antons mor-vb

Jep, specielt faren er vildt stolt!

Anmeld

11. maj 2010

als-vb

Min mor var total vild med Lars Lilholt, og hørte det så meget at jeg lærte at synge Lars Lilholt før jeg lærte at tale.... (måske derfor jeg er så glad for dansk musik i dag) :laugh:

Anmeld

11. maj 2010

kongster-vb

Jeg har også smidt en masse 80'er pop efter tøsen og hun har slugt det råt. Knægten er til guitarsoloer, så Gasolin er et hit og Shubidua tiltaler de fleste børn med deres finurlige tekster (jeg kender kun de tidlige albums og mener bestemt at Hvalen Valborg og Den Røde Tråd er en del af en god musikalsk opdragelse) Datteren har også været glad for TV2. I det hele taget vil de gerne have noget på dansk, så de kan synge med og så får de hele min barndoms musik. Men også noget Østkyst Hustlers og Natasja. Og Johnny DeLuxe og Magtens Korridorer, så det er ikke oldschool det hele.

Anmeld

11. maj 2010

als-vb

Når det kommer til musik er jeg meget til mit det gamle :cheer: Og tøsen danser til det, men når vi så trænger til lidt mere nyt sætter jeg bare åh abe samlede kollektion på og så må hun få sit børnemusik den vej igennem. :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.