Og så tager vi lige filmene også

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Antons mor-vb

kongster skrev:
Jeg har også smidt en masse 80'er pop efter tøsen og hun har slugt det råt. Knægten er til guitarsoloer, så Gasolin er et hit
Så er I nødt til at kende udgaven af This is my Life med Kim Larsen og Yankee-drengene (tiden lige efter Gasolin)...den går meget hurtigere, er mere rocket og bare laaangt bedre end originalen :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

als-vb

apropo så viser VH1 lige nu top 12 kl 12 med 80'er film hits.... musik efter min bog ;)

Anmeld

11. maj 2010

Antons mor-vb

ikke dårligt...har bare kun 3 kanaler ;)

Anmeld

11. maj 2010

als-vb

Er så priviligret at være på en arbejdsplads hvor vi skal have tv'et tændt hele dagen (kan dog også være et forstyrrende element)

Anmeld

11. maj 2010

Spunk-vb

kongster skrev:
Jeg ville aldrig have læst Thomas Mann hvis det ikke var fordi jeg var MEGET forelsket ;-)
LOL. Ja, du må godt nok have været forelsket :laugh: Hvis i skal se nogle nye film, så er f.eks. Mean girls ret underholdende - og der er intet uhyggeligt i den.

Anmeld

11. maj 2010

kongster-vb

Ja :-) Men jeg er gift med ham, der fik mig til at læse Thomas Mann idag, så det var dét værd. Og så var det Trolddomsbjerget jeg læste. Den er faktisk ok forståelig ;-)

Anmeld

11. maj 2010

Spunk-vb

Måske skulle jeg give den et forsøg.... Nu skal jeg lige genlæse 'Øst for paradis' først.

Anmeld

12. maj 2010

Signe1704-vb

kongster skrev:
Måske er vi nogle gamle dinosaurer for ungerne, men så kan vi i det mindste give dem noget historie med på vejen
Jeg spurgte faktisk engang (og helt alvorligt) min mor om der levede dinosaurer dengang hun var barn :laugh: :laugh: :laugh: Hos os synger datteren på 2 år: alting kan gå itu, et hjerte kan gå i tusind stykker, kaldte du mig for ven engang, så er jeg her nok endnu ;) Det lyder simpelthen så sødt (synes moderen :laugh: ). Jeg kunne godt tænke mig at få fat i humleridderne. Nogle der ved hvor den kan købes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.