Nu har min datter jo fået den vidunderlige alder hvor jeg kan se film med hende, som jeg også gider at se. Misforstå mig ikke, jeg har holdt meget af at se Brødrende Løvehjerte, Gummitarzan, Disney-film, Hayao Miyazaki-tegnefilm osv, men det er nu noget andet at kunne se 'voksenfilm'.
Hun havde ønsket sig Titanic til jul, hvilket ikke lige var min kop the, men vi så den da og det var hyggeligt. Og så har vi set Grease (min beskedne modreaktion på High School Musical), Dirty Dancing (oh nostalgi - nobody puts baby in the corner), Sound of Music (på opfordring af hendes klaverlærer) og nogle Dirch Passer film som blev vist i fjernsynet.
Nu har jeg købt Tilbage til Fremtiden 1, 2 og 3, Anne fra Grønnebakken, E.T. og Labyrinth (eventyrfilmen med David Bowie) som jeg regner med vi skal se sammen. Andre forslag? Vi har set Harry Potter osv (men kun de to første)
Hun er absolut ikke god til uhyggelige film og Titanic var lige i overkanten for hende. Hun har frygtelig levende fantasi og kan ikke klare alt for stærke film. Jeg ved at nogle fra hendes klasse har set Mænd der hader kvinder, hvilket jeg synes er helt vildt for en flok 9-årige. Der er da en rimelig grum voldtægtsscene i?
Anmeld