Hvor mange sex-partnere har Jeres mænd haft??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Fam. Madsen

JA jeg ved hvor mange min mand har haft sex med og det er ikke mange jeg er nummer 2 og ja vi er begge bleven teste det blev vi inden vi havde sex sammen jeg har altid gået meget op i og blive teste for de forsekellige sygdomme og blev det også da jeg ventet min søn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

SmørBlomstens Mor

mariamiss6 skriver:

Jeg synes egentlig ikke pia er næsvis.... det er da fair nok at du ikke vil svare.....

Men overskriften på indlægget er faktisk 'hvor mange sexpartnere har din mand haft'
Så jeg forstår da heller ikke du svarer i indlægget, hvis du alligevel ikke har lyst til at tale om det??? det er jo en debat side, og i en debat bliver der oftest stillet modspørgsmål til svarene...

Anyways du bestemmer jo heldigivs selv....

Jeg svarede skam også bare at jeg godt vidste hvor mange han have været sammen med, hvilket spørgsmålet også lød på!!!!!

Jeg gider sq ærligt ikke sidde og forsvare hvorfor jeg ikke vil fortælle om mine personlige erfaringer, der gør at jeg har det bedst med at min mand ikke har været vidt omkring, for det havde slet intet med det spørgsmål jeg svarede på!

Synes sq det er sjovt som man bliver talt ned til hver eneste gang man skriver på denne side og prøver på at være med

Anmeld

3. september 2009

Miamaja

Swips.. skriver:

Jeg tror ikke på det der med billig >< kostbar, folk tager hvad de kan få hvis tilbuddet er interessant nok, og jaaa nogle kan få mere end andre

Begrebet "at være billig" er ifølge min teori opfundet af en knap så attraktiv person med ondt i røven...

Jeg tror ikke den holder, at smukkere mennesker har haft flere partnere end grimme mennesker... Min mor var fotomodel som ung og har haft rigelige tilbud fra flotte maend - det har jeg selv oplevet som lille at maend flokkedes om hende, selv med os 3 born omkring sig.  jeg var saa tosset over det som barn 

Saa selvom hun har haft muligheden mange gange, har hun vaeret kostbar og tro mod min far, og kun haft 3 maend i sit liv i en alder af nu 54 aar.

personlig rager det mig hvor mange man har haft, saa laenge jeg maa vide det og det ikke er hemmeligt.. og min mand har vaeret igennem en del kvinder foer mig. mere end 30 stks.

Anmeld

3. september 2009

Mor.sander

Min mand har haft 4-5 stykker mindre end mig... Men nu startede jeg også  ud 4 år tidliger end han og ingen af hos har været singler i længere tid af gange, så det har sin naturlige forklaring. Vi snakkede lidt om det i starten, men ellers ik noget jeg eller han tænker over i hverdagen.

Anmeld

3. september 2009

mariamiss6

Cilia skriver:

Jeg svarede skam også bare at jeg godt vidste hvor mange han have været sammen med, hvilket spørgsmålet også lød på!!!!!

Jeg gider sq ærligt ikke sidde og forsvare hvorfor jeg ikke vil fortælle om mine personlige erfaringer, der gør at jeg har det bedst med at min mand ikke har været vidt omkring, for det havde slet intet med det spørgsmål jeg svarede på!

Synes sq det er sjovt som man bliver talt ned til hver eneste gang man skriver på denne side og prøver på at være med

Jeg synes faktisk ikke jeg taler ned til dig, og kan bestemt heller ikke mindes at jeg før skulle have gjort det, og det har helt sikkert heller aldrig været min mening,, er da ked af hvis det er det du tror.... Jeg er sikker på du før må have fået en masse positive svar, for denne side er langt fra negativ synes jeg....

Vi kan ikke alle have samme mening....

Og dit privatliv styrer du helt selv, det gider jeg såmænd ikke blande mig i, jeg kender dig jo ikke....

Mit indlæg gik på at jeg heller ikke forstår, hvorfor man egentlig vælger at svare på et emne man ikke ønsker at debattere, når nu man er på en debatside....

Anmeld

7. september 2009

Ansemusen

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 8,5 år og er kun 25 og 27 år. Så han har ikke haft sex med andre end mig, og jeg har haft to sexpartnere før ham, som begge var kærester.

Trods det, fungerer det rigtig godt! Så jeg er helt enig i, at det ikke er antallet af sexpartnere det kommer an på, men hvor længe man har været sammen med den samme person og dermed kan lære hinandens lyster osv. at kende! Mine ene x-kæreste havde været sammen med flere, men han var ikke noget at skrive hjem om *griner* Jeg tror såmænd ikke at han var dårlig, men mere, at vi bare ikke var sammen nok gange til at lære hinandens kroppe/psyke/lyster ordentligt at kende. Min nuværende kæreste og jeg derimod har et skønt sexliv, hvis jeg må være så fri at skrive det og jeg har det egentlig ret godt med at jeg er hans første. Det er lidt romantisk og meget sjældent! Dermed SLET ikke sagt at der er noget galt i at have haft mange sexpartnere Jeg er stor tilhænger af at man gør præcis som man føler for og at vi alle er meget forskellige og skal passe på med at dømme hinandens valg!

Anmeld

9. september 2009

JustAnotherName

MetteT skriver:

Jeg ved hvor mange Steffen har været sammen med og det er helt fint for mig..
Og om det var mange eller få, gør ikk den store forskel for mig..
Han er sammen med mig nu og det regner jeg med/håber jeg på at han blir ved med..

Knus Mette

Enig. Det er lige sådan herhjemme hos os.
Vi kender til hinandens fortid - men vi ser fremad og nu er det OS der er sammen. Vi kan ikke bruge den viden til meget andet, end at vi så har været ærlige og fortrolige med hinanden om tingene!

Anmeld

18. september 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Ved I det eller vil I helst ikke vide det...?

Jeg ved godt hvor mange min x har haft og det havde jeg det helt fint med at vide....omkring de 60...hvad med jeres?

Knus Eva..

Det er så få, at hvis jeg ikke kendte ham i forvejen, ville jeg tro han løj

Anmeld

22. september 2009

Berg

Vi mødte hinanden tidligt, jeg var 17 han var 20. Han havde da kun haft 1 kæreste. Det er til at leve med.
Til gengæld har jeg haft flere end jeg har styr på.

Anmeld

22. september 2009

lonemus

Eva skriver:

Ved I det eller vil I helst ikke vide det...?

Jeg ved godt hvor mange min x har haft og det havde jeg det helt fint med at vide....omkring de 60...hvad med jeres?

Knus Eva..

Shit det var mange, han har da været rundt omkring!!!!

Min mand har haft en 4-5 stykker, hvilket jeg syntes er okay - men havde han haft 60 tror jeg altså ikke jeg havde tændt på ham.....
Men det er jo smag og behag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.