Hvor mange sex-partnere har Jeres mænd haft??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Mca<3

Eva skriver:

Ved I det eller vil I helst ikke vide det...?

Jeg ved godt hvor mange min x har haft og det havde jeg det helt fint med at vide....omkring de 60...hvad med jeres?

Knus Eva..

Sjovt da min kæreste og jeg mødte hinanden var han meget interesseret i mit forrige liv he he ,,,  Altså hvor mange og hvem havde jeg været sammen med efter min skilsmisse .. Han ville simpelthen vide hvem der var hvem og hva de hed ??  Ha ha det måtte han da godt få af vide ...  Jeg har hele tiden været piv hamrende ligeglag med hvem han har haft og hvorfor , Er det stadig og har aldrig spurgt ind ...   Hvorfor vil man gerne vide og hvorfor vil man ikke ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Sjovt da min kæreste og jeg mødte hinanden var han meget interesseret i mit forrige liv he he ,,,  Altså hvor mange og hvem havde jeg været sammen med efter min skilsmisse .. Han ville simpelthen vide hvem der var hvem og hva de hed ??  Ha ha det måtte han da godt få af vide ...  Jeg har hele tiden været piv hamrende ligeglag med hvem han har haft og hvorfor , Er det stadig og har aldrig spurgt ind ...   Hvorfor vil man gerne vide og hvorfor vil man ikke ??

Tja...hvorfor vil man ikke...du var ligeglad din mand var nysgerrig..
Jeg synes nu det var helt normalt at spørge ind til ham, han var også ligeglad med at vide med mig. Tror ikke han syntes det var fedt at tænke på mig med en anden, hvorimod jeg er fuldstændig kold over hvad der skete før jeg kom ind i hans liv.
Tror bare man er forskellige på det område som på så mange andre områder, tror du ikke??

Anmeld

23. september 2009

Mca<3

Eva skriver:

Tja...hvorfor vil man ikke...du var ligeglad din mand var nysgerrig..
Jeg synes nu det var helt normalt at spørge ind til ham, han var også ligeglad med at vide med mig. Tror ikke han syntes det var fedt at tænke på mig med en anden, hvorimod jeg er fuldstændig kold over hvad der skete før jeg kom ind i hans liv.
Tror bare man er forskellige på det område som på så mange andre områder, tror du ikke??

Jo det er man nok .. Men det er nu ikke fordi jeg ikke vil tænke på ham og en anden , seriøst det rager mig virkelig   Tror faktisk også det har generet ham at jeg ikke har været mere nysgerrig

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Jo det er man nok .. Men det er nu ikke fordi jeg ikke vil tænke på ham og en anden , seriøst det rager mig virkelig   Tror faktisk også det har generet ham at jeg ikke har været mere nysgerrig

Måske det er grunden til du ikke gør det... fordi han gerne vil have det...
Jeg ved det ikke, min x og jeg talte om alt muligt inden vi var sammen, så det var der vi også kom ind på det område...

Anmeld

23. september 2009

Vidunderligeunger

Min kæreste har været sammen med 70-80 stykker - og det havde jeg det ikk særlig godt med i starten, men jeg er ik en skid bedre selv.. jeg har været single siden jeg var 14 hvor jeg havde min første debut og ellers levet livet siden, på fuld skrue, måske derfor jeg bedre kan slå mig ned og få børn nu??
Har i hvert fald ikke noget jeg skal nå i den dur, og det siger min kæreste også. men han var ikke klar til børn for bare to år siden. (han er 29)...
Tror han har det lidt svært ved jeg har været sammen med så mange, men vi har også snakket om at det har jo formet os som dem vi er i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.