Hvor mange sex-partnere har Jeres mænd haft??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Sweet1978

Ligesom mig mange, vi har begge haft den holdning mens vi var single var det okey at skeje ud og prøve ting af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

oo

Søren har haft 3 one night stands før mig. vi taler fuldkommen åbent om alle den slags ting, så ja...(så kunne man også selv oplære ham, han dur vist kun til mig nu )

Anmeld

3. september 2009

ekzunz

Jeg ved det ikke præcist, men jeg ved at det er så mange at jeg heller ikke vil vide det.....og jeg tror heller ikke han ved det.....

Ej - det rager mig da også en høstblomst...

Anmeld

3. september 2009

Vingummien

Ved det er mange og han har vist heller ikke selv styr på det. Men jeg kan jo også være ligeglad med det selvom man jo nok er nysgerrig omkring det, men er nok ikke det man skal spørge kæresten om hvis man er sart.

Men nu ved jeg jo at det er mange og at han har gået meget om i beskyttelse så det er nok for mig eller havde jeg sgu nok bedt om et tjek

Anmeld

3. september 2009

oo

orv...med hensyn til tjek, som suanne85 skriver, så er både Søren og jeg blevet hiv testet. et krav fra min side

Anmeld

3. september 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

orv...med hensyn til tjek, som suanne85 skriver, så er både Søren og jeg blevet hiv testet. et krav fra min side

Jeg er også tjekket. Indtil jeg for nylig blev jeg faktisk testet hvergang jeg skulle ha taget blodprøve ikke fordi jeg er fanatisk eller noget. Men hvis man alligevel skal  stikkes så fik jeg da den med

Anmeld

3. september 2009

FrkT

Jeg ved ikke antallet, og det gør han heller ikke selv... men det er nok et sted mellem 50 og 100... men han er også 7½ år ældre end mig, og også en ret flot fyr!  I starten havde jeg det skidt med at han havde været sammen med så mange. Men har jeg ikke længere, det var jo FØR min tid, og som han siger skulle han bare igennem en masse ommere før han fandt den han kunne lide

Anmeld

3. september 2009

4xGreve

Min mand og jeg har et meget åbent forhold og snakker om ALT så ja jeg ved hvor mange han har været sammen med og det er ikke mange og det er jeg glad for for så føler jeg mig lidt speciel på en eller anden måde hehe også er jeg også bare en sær snegl hehe...

Jeg har været sammen med flere end ham, langt flere og han er min 6 eller 7 (puha syntes jeg har være sammen med mange hehe)

Knus Stina

Anmeld

3. september 2009

mariamiss6

Cilia skriver:

Forstår ikke helt den næsvise tone, det kunne jo være jeg havde en grund til at have det som jeg har det...

Du må meget undskylde at jeg svarede i din tråd, må have misforstået spørgsmålene... Troede bare jeg svarede på om jeg vidste antallet eller ej...

Jeg synes egentlig ikke pia er næsvis.... det er da fair nok at du ikke vil svare.....

Men overskriften på indlægget er faktisk 'hvor mange sexpartnere har din mand haft'
Så jeg forstår da heller ikke du svarer i indlægget, hvis du alligevel ikke har lyst til at tale om det??? det er jo en debat side, og i en debat bliver der oftest stillet modspørgsmål til svarene...

Anyways du bestemmer jo heldigivs selv....

Anmeld

3. september 2009

stine_olesen

Ved vi begge har begage hvad det angår men er aldrig rigtig kommet ind på tal og sådan, har nok ikke virket til gavn for nogen af os  Nu har han også et barn med en anden så den hviler nok mest der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.