Hvor mange sex-partnere har Jeres mænd haft??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Valle81

Min har haft lige så mange som mig:0)

Så vi står lige:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Honningblomst

Valle81 skriver:

Min har haft lige så mange som mig:0)

Så vi står lige:0)

Ej, det er da lidt sjovt...mig og min x stod bestemt ikke lige....hmm..

Anmeld

3. september 2009

Valle81

Eva skriver:

Ej, det er da lidt sjovt...mig og min x stod bestemt ikke lige....hmm..

He he:0)

Ja det er faktisk lidt sjovt.

Jeg har været sammen med 17, og har ingen fornemmelse af om det er mange eller lidt eller noget.

Men da jeg fandt Kenny, så tænkte jeg ud fra hans person, ej tror ikke han har haft så mange, men blev nysgerrig og spurgte:0) og han sagde, mener faktisk du er nr 17, og så måtte jeg grine og sige, ej det er du også:0)

Så det var lidt sjovt, og blev lidt overrasket over han havde været sammen med 17, for havde regnet med han ville sige 5 eller sådan:0) Fnis...........

Anmeld

3. september 2009

CRS

nu er jeg jo manden i vores forhold

og vi står sku også lige. Har kigget lidt på alle de andre sex debatter om antal osv. Det sku sjov læsning synes jeg

Mvh Christian

Anmeld

3. september 2009

CRS

Valle81 skriver:

Jeg har været sammen med 17, og har ingen fornemmelse af om det er mange eller lidt eller noget.

Men da jeg fandt Kenny, så tænkte jeg ud fra hans person, ej tror ikke han har haft så mange, men blev nysgerrig og spurgte:0) og han sagde, mener faktisk du er nr 17, og så måtte jeg grine og sige, ej det er du også:0)

Så det var lidt sjovt, og blev lidt overrasket over han havde været sammen med 17, for havde regnet med han ville sige 5 eller sådan:0) Fnis...........

hvad er der da galt med 5 som antal (skal forstås som tøsefornærmelse med Ironi)

Anmeld

3. september 2009

Pia.

- MIn exmand har haft under 10 - det er vist det eneste jeg ved... men han er også kun 34 år og har haft mig i 12 år og en anden i 5 år - så det siger næsten sig selv... *S*

Men det er jeg nu lige glad med - en fortid skal vi vel alle ha´

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Valle81 skriver:

Det er ret sjovt....jeg troede egentlig også min x havde haft færre...ved ikke, troede bare ikke der var så mange kvinder der lige gad det der med en enkelt aften-griner- jeg troede sgu nok jeg var den eneste...
Knus..

Anmeld

3. september 2009

SmørBlomstens Mor

Eva skriver:

Er det da positivt at det er få??

Ja det er det helt klart for mig

Anmeld

3. september 2009

Valle81

CRS skriver:

hvad er der da galt med 5 som antal (skal forstås som tøsefornærmelse med Ironi)

Absolut ingenting:0) Jeg ville da faktisk heller ønske at han sagde 5:0) he he

For mig tror jeg ikke man bliver bedre til sex jo flere partnere man har haft, men om man kan finde ud af det med den partner man har. Snakke, udtrykker, tilfredsstille osv....:0)

Anmeld

3. september 2009

Valle81

Eva skriver:

Det er ret sjovt....jeg troede egentlig også min x havde haft færre...ved ikke, troede bare ikke der var så mange kvinder der lige gad det der med en enkelt aften-griner- jeg troede sgu nok jeg var den eneste...
Knus..

Nej, one night stands, det har største delene af mine været:0)

Og ville ikke have undværet dem, bare tjek den skønne datter jeg har ud. Hvis det ikke var for en nat i byen, så var hun jo aldrig kommet til verdenen:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.