Hvor mange sex-partnere har Jeres mænd haft??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.549 visninger
65 svar
0 synes godt om
3. september 2009

Honningblomst

Ved I det eller vil I helst ikke vide det...?

Jeg ved godt hvor mange min x har haft og det havde jeg det helt fint med at vide....omkring de 60...hvad med jeres?

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Slettet

Hmm det har vi faktisk aldrig snakket om, men jeg går ud fra at det er mange for han er en værre lækkermås

Anmeld

3. september 2009

SmørBlomstens Mor

Jeg ved godt hvor mange han har haft og det er helt okay med mig, da det er meget få i forhold til de fleste andre mænd  

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Hmm det har vi faktisk aldrig snakket om, men jeg går ud fra at det er mange for han er en værre lækkermås

Så de lækre mennesker har mere sex end de knap så lækre...interessant teori...smiler- og måske ikke helt løgn:http://www.dr.dk/P3/P3Nyheder/2009/01/13/105543.htm

Min x er så også ret lækker...

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Cilia skriver:

Jeg ved godt hvor mange han har haft og det er helt okay med mig, da det er meget få i forhold til de fleste andre mænd  

Er det da positivt at det er få??

Anmeld

3. september 2009

MetteT

Jeg ved hvor mange Steffen har været sammen med og det er helt fint for mig..
Og om det var mange eller få, gør ikk den store forskel for mig..
Han er sammen med mig nu og det regner jeg med/håber jeg på at han blir ved med..

Knus Mette

Anmeld

3. september 2009

Slettet

Eva skriver:

Så de lækre mennesker har mere seks end de knap så lækre...interessant teori...smiler

Jeg tror ikke på det der med billig >< kostbar, folk tager hvad de kan få hvis tilbuddet er interessant nok, og jaaa nogle kan få mere end andre

Begrebet "at være billig" er ifølge min teori opfundet af en knap så attraktiv person med ondt i røven...

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

MetteT skriver:

Jeg ved hvor mange Steffen har været sammen med og det er helt fint for mig..
Og om det var mange eller få, gør ikk den store forskel for mig..
Han er sammen med mig nu og det regner jeg med/håber jeg på at han blir ved med..

Knus Mette

Hæhæ...ja, det er nemlig bare om at være den sidste...og havde de ikke alle de skønne og mindre skønne oplevelser med andre kvinder, så var de jo ikke dem de er i dag...

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Swips.. skriver:

Jeg tror ikke på det der med billig >< kostbar, folk tager hvad de kan få hvis tilbuddet er interessant nok, og jaaa nogle kan få mere end andre

Begrebet "at være billig" er ifølge min teori opfundet af en knap så attraktiv person med ondt i røven...

Jeg tror du har helt ret...

Anmeld

3. september 2009

MetteT

Eva skriver:

Hæhæ...ja, det er nemlig bare om at være den sidste...og havde de ikke alle de skønne og mindre skønne oplevelser med andre kvinder, så var de jo ikke dem de er i dag...

Præcis...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.