Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ved I det eller vil I helst ikke vide det...? Jeg ved godt hvor mange min x har haft og det havde jeg det helt fint med at vide....omkring de 60...hvad med jeres?Knus Eva..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hmm det har vi faktisk aldrig snakket om, men jeg går ud fra at det er mange for han er en værre lækkermås
Cilia skriver: Jeg ved godt hvor mange han har haft og det er helt okay med mig, da det er meget få i forhold til de fleste andre mænd
Eva skriver:Så de lækre mennesker har mere seks end de knap så lækre...interessant teori...smiler
MetteT skriver:Jeg ved hvor mange Steffen har været sammen med og det er helt fint for mig..Og om det var mange eller få, gør ikk den store forskel for mig.. Han er sammen med mig nu og det regner jeg med/håber jeg på at han blir ved med..Knus Mette
Swips.. skriver:Jeg tror ikke på det der med billig >< kostbar, folk tager hvad de kan få hvis tilbuddet er interessant nok, og jaaa nogle kan få mere end andre Begrebet "at være billig" er ifølge min teori opfundet af en knap så attraktiv person med ondt i røven...
Eva skriver:Hæhæ...ja, det er nemlig bare om at være den sidste...og havde de ikke alle de skønne og mindre skønne oplevelser med andre kvinder, så var de jo ikke dem de er i dag...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128