Hvor mange sex-partnere har Jeres mænd haft??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Honningblomst

Cilia skriver:

Ja det er det helt klart for mig

Hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

CRS

Valle81 skriver:

Absolut ingenting:0) Jeg ville da faktisk heller ønske at han sagde 5:0) he he

For mig tror jeg ikke man bliver bedre til sex jo flere partnere man har haft, men om man kan finde ud af det med den partner man har. Snakke, udtrykker, tilfredsstille osv....:0)

tror jeg også er rigtigt

tror jeg vil hjem og snakke med min dejlige kone når jeg har fri og bette tøsen sover

Anmeld

3. september 2009

Valle81

CRS skriver:

tror jeg også er rigtigt

tror jeg vil hjem og snakke med min dejlige kone når jeg har fri og bette tøsen sover

Lyder som en god ide:0)

he he
Og god fornøjelse.......................... he he

Anmeld

3. september 2009

SmørBlomstens Mor

Eva skriver:

Hvorfor?

Hvorfor vil jeg nu ikke komme ind på Sådan har jeg det bare

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Cilia skriver:

Hvorfor vil jeg nu ikke komme ind på Sådan har jeg det bare

Hvorfor vil du ikke det??Hmm, mærkeligt...du mener det er godt din mand har haft få, men ikke komme ind på hvorfor?

Anmeld

3. september 2009

Lone Jakobsen

kender ikke det nøjagtige antal.....vi har da snakket en del om det, men tror ikke han gider tælle. som han sagde engang...når man arbejder som bartender så er det ikke det store problem at score.
men jeg gætter på at han har haft flere end mig og det passer mig egentligt ret fint.
vi har begge to en fortid og den behøver ikke være pletfri. det er jo den der gør at jeg nyder så skøn sex med ham nu

Anmeld

3. september 2009

SmørBlomstens Mor

Eva skriver:

Hvorfor vil du ikke det??Hmm, mærkeligt...du mener det er godt din mand har haft få, men ikke komme ind på hvorfor?

Jeg kan ikke se det mærkelige i at jeg ikke vil ligge mit private liv og meget personlige tanker på et offentligt forum  

Jeg troede da godt man kunne svare på det oprindelige indlæg uden at ligge hele ens privatliv ud også...

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Cilia skriver:

Jeg kan ikke se det mærkelige i at jeg ikke vil ligge mit private liv og meget personlige tanker på et offentligt forum  

Jeg troede da godt man kunne svare på det oprindelige indlæg uden at ligge hele ens privatliv ud også...

Øh...er det dit privatliv at svare på et sådan spørgsmål..ok, den så jeg ikke lige komme..det styrer du da selv. Men forstår da slet ikke du svarer så, altså når det er noget så privat...men fred med det. Jeg troede jeg kunne blive klogere der, men nej.

Anmeld

3. september 2009

SmørBlomstens Mor

Eva skriver:

Øh...er det dit privatliv at svare på et sådan spørgsmål..ok, den så jeg ikke lige komme..det styrer du da selv. Men forstår da slet ikke du svarer så, altså når det er noget så privat...men fred med det. Jeg troede jeg kunne blive klogere der, men nej.

Forstår ikke helt den næsvise tone, det kunne jo være jeg havde en grund til at have det som jeg har det...

Du må meget undskylde at jeg svarede i din tråd, må have misforstået spørgsmålene... Troede bare jeg svarede på om jeg vidste antallet eller ej...

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Cilia skriver:

Forstår ikke helt den næsvise tone, det kunne jo være jeg havde en grund til at have det som jeg har det...

Du må meget undskylde at jeg svarede i din tråd, må have misforstået spørgsmålene... Troede bare jeg svarede på om jeg vidste antallet eller ej...

Tror du mistolker. Vi kommer ikke videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.