Hvor gammel var du, da du havde sex 1. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Sofia24

Jeg var 19 år. Har simpelthen ikke følt mig klar før og er da (set i bakspejlet) stolt over at have sagt nej et par gange - selvom det måske var det som kostede mig et par kærester...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Mor.sander

13 år og med min første store kærlighed  Det var frivilligt for begge parter og vi ser begge tilbage på det som en helt speciel tid har vores liv. Ønsker for mine egne unger at de for lige så gode start på det sexuelle liv.

Anmeld

3. september 2009

ekzunz

Det var et par mdr. efter jeg fyldte 15. Vi havde været kærester i et års tid, og jeg holdt hårdnakket på at jeg skulle fylde 15 først - og det ville så være første gang for os begge. Lige inden tog jeg på sommerferie og han synes ikke han gad vente mere, så han knaldede min veninde Meeen jeg tilgav ham, han blev den første og vi var kærester til jeg blev student.

Anmeld

3. september 2009

Tina2

16 år.... Og det var med min ridelærer, ha ha  Meget lidt romantisk og i fuldskab...... Men fik da smag på det, for det kørte da bare derud af derefter, he he....

Anmeld

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
15 år, på Roskilde festival. Han var fra Bosnien. Fandt ham til en Supernova koncert. Han var skøn og flot og det var en god oplevelse. Dagen efter forsvandt han ud i mængden, men jeg glemte ham ikke
Det var fint at det var ham.

Anmeld

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Også: Dobbeltmoralen:

Det kan godt være at MOR har haft mange sex og startede i teenagetiden 

Men jeg må lige pointere at Idun ifølge mor, først må TUNGEKYSSE når hun er 25 og andet når hun er... hmmm... Aldrig

og Far siger at hun først må gå med drenge når hun er 35 hehe...

- Eller også ønsker jeg bare for hende, at hun dyrker den sex der skal til for at hun finder sig selv og finder ud af, hvad hun vil i sexualiteten, men jeg håber ikke hun skal starte et par år med dårlig selvværd

Anmeld

4. september 2009

Betina88

Jeg var 15 da jeg dyrkede sex med min eks .. en af de første kærester jeg havde ..

Anmeld

4. september 2009

JustAnotherName

Det var vist kort tid før jeg fyldte 15 år....

Men han var så lillebitte, at min mødom ikke bristede. Så jeg var kæphøj, da jeg skulle have sex med min kæreste som 15-årig. Jeg troede ikke det gjorde ondt. Men han var altså lidt større, og da blødte det lidt og gjorde lidt ondt.
Så jeg mistede reelt først min mødom med min anden sex-partner -g-

Den første jeg havde sex med, var bare en fyr som jeg var sammen med efter en lille øl-rus og et dumt spil "den flaskehalsen peger på"
ALT ved det var bare så ucharmerende! - Måden vi endte sammen på - at han kæmpede med at holde kondomet på - og sagde "SÅ", da han var færdig, hvortil jeg svarede "var det dét?" .....og vi var ikke på talefod sammen efter det   ...meget kikset!

Efterfølgende fik jeg en kæreste og det var jo nok først dér, at jeg sådan helt rigtigt havde sex for første gang, som noget man kan tælle for at være det

Anmeld

7. september 2009

DK

MetteT skriver:

Av.. Jeg føler mig da helt ved siden af.. Hvor er i gode altså, at i gjorde det med en kæreste første gang...
Jeg var lige blevet 16 og dum som jeg var syns jeg det var pinligt at komme på efterskole som jomfru.. Så jeg hapsede lige en fra klassen til en skt. hans fest..

Knus Mette
-mor, spring over dette indlæg.. Griner..

Nej nej, totalt god taktik!!

Jeg var på ferie som 15 årig i italien, og møder GUDESKØN 16 årig knægt fra Kiel, som har skaterbukser på, og sad dagen lang og læste lektier ved poolen, og var sød mod sin lillesøster. Han tog min mødom, mens familien var på dagstur til Firenze. Da jeg 3 mdr. senere mødte en kæreste jeg var meget meget forelsket i, som var 5 år ældre end mig, så var jeg så glad og lettet over at jeg havde prøvet det før, så jeg "kunne finde ud af det". I dag ville det måske have været federe at have gjort det første gang med ham jeg var kæreste med i 2,5 år, men dengang da var jeg bare så LETTET over at jeg havde gjort det før.

Anmeld

18. september 2009

silden85

jeg var 18, og det er med min nuværende kæreste/forlovet og vi har været sammen i 5½ år nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.