Hvor gammel var du, da du havde sex 1. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.591 visninger
59 svar
0 synes godt om
2. september 2009

Bondepigen

Det kom jeg til at tænke på, da jeg læste tråden om 9,4 seksualpartner i gennemsnit. For der var jo stor forskel på hvor mange eller lidt, de forskellige har været sammen med?

Jeg var selv 18 første gang, og det var med min daværende kæreste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

mariamiss6

Jeg var 17 første gang, og det var med min daværende kæreste.... men det var nu ikke fordi han va rnoget særligt, at han fik lov, han var vidst bare ret så insisterende charmerende hehe....

Anmeld

2. september 2009

Mira0911

Jeg var 19.... Men mange idag har det enormt tidligt, og tror det er gruppepres, om hvem der her har haft sex første gang...

Anmeld

2. september 2009

Sweet1978

Hmm. reelt 13 år men den tæller ikke for det var ikke frivilligt, mener der gik 2-3 år fra det til jeg fik mod på det så ca. 16 år...

Anmeld

2. september 2009

Pige2009

Jeg var 19 år, så jeg var en sen starter. Har haft 4 forskellige partnere...

Anmeld

3. september 2009

AnjaTherese

Jeg var 13   gik selv med på det, sååe   men fortryder det, da det var et svin jeg var sammen med, og fandt ud af det, efter vi havde været sammen i ½ år, så tog det mig sq et ½ år til, for at gå fra ham :O

Anmeld

3. september 2009

Trolde_mor

Jeg var 17, var med min daværende kæreste, som jeg efterfølgende var sammen med i 4 år..

Anmeld

3. september 2009

nilletøz

Jeg var 16år og det var en x som jeg havde været sammen med i 5½år....

Anmeld

3. september 2009

Betina88

Jeg var vidst 15 da jeg gik i seng med min eks . Eller var jeg 16 på det tidspunkt ? Ka' jeg slet ikk' huske nu ,..

Anmeld

3. september 2009

wamse

Jeg var 14 år og med min første kæreste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.