Hvor gammel var du, da du havde sex 1. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

TbCp

bondepigen skriver:

Det kom jeg til at tænke på, da jeg læste tråden om 9,4 seksualpartner i gennemsnit. For der var jo stor forskel på hvor mange eller lidt, de forskellige har været sammen med?

Jeg var selv 18 første gang, og det var med min daværende kæreste...

Det var en uge før jeg fyldte 20 og var min første rigtige kæreste. Vi var sammen omkring 2- 2 1/2 år herefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

LineD

Mener jeg var 16, med en daværende kæreste, vi var efterfølgende sammen 3 år...
Det har aldrig sagt mig det helt store og har derfor ikke væltet mig i sexualpartnere

Anmeld

3. september 2009

MetteT

Av.. Jeg føler mig da helt ved siden af.. Hvor er i gode altså, at i gjorde det med en kæreste første gang...
Jeg var lige blevet 16 og dum som jeg var syns jeg det var pinligt at komme på efterskole som jomfru.. Så jeg hapsede lige en fra klassen til en skt. hans fest..

Knus Mette
-mor, spring over dette indlæg.. Griner..

Anmeld

3. september 2009

LouiseNielsen

Jeg var 13 år gammel.... Det var sammen med min eks kæreste, som jeg efterfølgende var sammen med til jeg var 18 år gammel. Vi blev kærester da jeg var 12 år. Og der gik 8 mdr inden vi gik i seng med hinanden....

Anmeld

3. september 2009

Valle81

bondepigen skriver:

Det kom jeg til at tænke på, da jeg læste tråden om 9,4 seksualpartner i gennemsnit. For der var jo stor forskel på hvor mange eller lidt, de forskellige har været sammen med?

Jeg var selv 18 første gang, og det var med min daværende kæreste...

Hejsa:0)

Det var dagen efter min 14 årsd fødelsdag:0) Vi havde været kæreste i 8 mdr inden og var kærester ialt 3 år. Jeg var bestemt klar på alle punkter og jeg har aldrig fortrudt:0)

Christina

Anmeld

3. september 2009

Jules

Jeg fik taget min mødom dagen efter min 15 års fødselsdag Hehe.... Havde været sammen med min ex i over 1 år der... Han var 17. Men han var forstående på at jeg gerne ville vente til jeg blev 15...

Vi havde dog været tæt på at gøre det nogle uger i forvejen men blev busted af min tysklærer  fnis... (Gik på kostskole) Hold op hvor var det flovt... Hehe!

Anmeld

3. september 2009

Vingummien

Jeg var 17 og den sidste af mine veninder der gjorde det, de var lidt tidligere ude end jeg
Men syntes nu ikke den første gang er ligesom i film

Anmeld

3. september 2009

Jules

suanne85 skriver:

Jeg var 17 og den sidste af mine veninder der gjorde det, de var lidt tidligere ude end jeg
Men syntes du ikke den første gang er ligesom i film

Det eneste jeg kan huske var at jeg slog hovedet op i radiatoren...Haha...

Anmeld

3. september 2009

Vingummien

Jules skriver:

Det eneste jeg kan huske var at jeg slog hovedet op i radiatoren...Haha...

Ha ha kan lige se det for mig.

Kan huske det bare var "sådan" og så var det ligesom det og var ikke ligefrem behageligt hehe

Anmeld

3. september 2009

Jules

suanne85 skriver:

Ha ha kan lige se det for mig.

Kan huske det bare var "sådan" og så var det ligesom det og var ikke ligefrem behageligt hehe

Tror ikke rigtig der er nogen der har haft en fantastisk første gang!
Måske selve oplevelsen...Men selve akten... neeeej...hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.