Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jules skriver:Tror ikke rigtig der er nogen der har haft en fantastisk første gang! Måske selve oplevelsen...Men selve akten... neeeej...hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MetteT skriver:Av.. Jeg føler mig da helt ved siden af.. Hvor er i gode altså, at i gjorde det med en kæreste første gang... Jeg var lige blevet 16 og dum som jeg var syns jeg det var pinligt at komme på efterskole som jomfru.. Så jeg hapsede lige en fra klassen til en skt. hans fest.. Knus Mette -mor, spring over dette indlæg.. Griner..
Jeg var 17 og den sidste af mine veninder der gjorde det, de var lidt tidligere ude end jeg Men syntes nu ikke den første gang er ligesom i film
bondepigen skriver:Min første gang synes jeg godt kunne minde om en romantisk film. Vi gik en tur i parken bagefter (midt om natten), han satte sig på en gynge og jeg satte mig på hans knæ og så kiggede vi på stjernerne, og så kom der et stjerneskud. Det første jeg nogensinde havde set... og derefter plukkede han påskeliljer til mig. Jeg syntes det var vældig romantisk.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128