Hvor gammel var du, da du havde sex 1. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Vingummien

Jules skriver:

Tror ikke rigtig der er nogen der har haft en fantastisk første gang!
Måske selve oplevelsen...Men selve akten... neeeej...hehe

Er faktisk en umulig tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

TbCp

Jules skriver:

Tror ikke rigtig der er nogen der har haft en fantastisk første gang!
Måske selve oplevelsen...Men selve akten... neeeej...hehe

Jooo det kan faktisk godt lade sig gøre. Jeg havde en fantastisk første gang. Vi var meget forelskede og selvom jeg var nervøs var det meget romantisk

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ufrivilligt: 12 år
frivilligt: natten til d.7.april (blev 15 d. 8. ).. Vi havde været kærester i 8 måneder og var samme i ialt 2 år... så 14 år og det var begges 1. gang

Anmeld

3. september 2009

MorTilGustav

Jeg var 16 og det var med min første kæreste som stadig er en god ven

Anmeld

3. september 2009

Bondepigen

MetteT skriver:

Av.. Jeg føler mig da helt ved siden af.. Hvor er i gode altså, at i gjorde det med en kæreste første gang...
Jeg var lige blevet 16 og dum som jeg var syns jeg det var pinligt at komme på efterskole som jomfru.. Så jeg hapsede lige en fra klassen til en skt. hans fest..

Knus Mette
-mor, spring over dette indlæg.. Griner..

Hehe. Du skulle nok have skrevet den sidste sætning øverst, hvis hun skulle have en chance for at vide, hun ikke skulle læse det....

Anmeld

3. september 2009

Ox.

Jeg var 14 mener jeg, og det var med min første "langtids" kæreste ...

Anmeld

3. september 2009

Bondepigen

Jeg var 17 og den sidste af mine veninder der gjorde det, de var lidt tidligere ude end jeg
Men syntes nu ikke den første gang er ligesom i film

Min første gang synes jeg godt kunne minde om en romantisk film. Vi gik en tur i parken bagefter (midt om natten), han satte sig på en gynge og jeg satte mig på hans knæ og så kiggede vi på stjernerne, og så kom der et stjerneskud. Det første jeg nogensinde havde set... og derefter plukkede han påskeliljer til mig. Jeg syntes det var vældig romantisk.....

Anmeld

3. september 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Min første gang synes jeg godt kunne minde om en romantisk film. Vi gik en tur i parken bagefter (midt om natten), han satte sig på en gynge og jeg satte mig på hans knæ og så kiggede vi på stjernerne, og så kom der et stjerneskud. Det første jeg nogensinde havde set... og derefter plukkede han påskeliljer til mig. Jeg syntes det var vældig romantisk.....

Hvor SNYD altså

Anmeld

3. september 2009

Maise

Jeg var 14 og var sammen med ham on and of igennem en del år, imellem en masse andre fyre. Det var dog ikke noget særligt. Vi var bare glade for hinanden. Han er idag en af mine gode venner og har også rejst med ham som ven.

Anmeld

3. september 2009

Monski

Jeg var 15 og det var med min nuværende kæreste, så jeg fortryder skam heller ikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.