Hvor gammel var du, da du havde sex 1. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2009

Diana...

Jeg var en måned før jeg fylde 17 og har være sammen med 6 så jeg trækker sgu lidt ned griner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Fru'Rugaard

Jeg var 12, og det var med en "ven" og jeg fortryder det fuldt ud..
Men sket er jo sket..

Anmeld

18. september 2009

starsofheaven

Jeg var 15 år og det var med min bedste ven og fortryder det ikke, føler at den oplevelse sku vi ha sammen.. ved godt det virker undelrigt når vi venner.. men vi var mere end venner dengang men vi ville ik være kærester da vi var bange for at miste vores venskab, så det blev til den ene gang og har aldrig ændet noget med vores venskab. og min kæreste som jeg nu har været sammen med 4 år og som jeg har min datter med er min 7 partner

Anmeld

18. september 2009

M.O.A.R.

jeg var 14, tror det  var min anden rigtige kæreste, og ja, det sku åbenbart prøves. det lyder dumt.
jeg fortryder lidt nu at jeg ikke var ældre og at det var med ham. men anden side set så var jeg virkelig glad for ham dengang, så ved nu ikke helt om jeg 100 % fortryder det var ham.

Anmeld

18. september 2009

LotteGabriella

bondepigen skriver:

Det kom jeg til at tænke på, da jeg læste tråden om 9,4 seksualpartner i gennemsnit. For der var jo stor forskel på hvor mange eller lidt, de forskellige har været sammen med?

Jeg var selv 18 første gang, og det var med min daværende kæreste...

Jeg  var 17 år  første gang og det var bare en dårlig oplevelse

Anmeld

18. september 2009

LotteGabriella

MetteT skriver:

Av.. Jeg føler mig da helt ved siden af.. Hvor er i gode altså, at i gjorde det med en kæreste første gang...
Jeg var lige blevet 16 og dum som jeg var syns jeg det var pinligt at komme på efterskole som jomfru.. Så jeg hapsede lige en fra klassen til en skt. hans fest..

Knus Mette
-mor, spring over dette indlæg.. Griner..

bare rolig, min var heller ikke min første kæreste, faktisk slet ikke en kæreste

Anmeld

18. september 2009

Lærke90

Jeg var vist 16 år, som var med min daværende kæreste. Vi  havde kun været sammen i en månedstid, men blev sammen i et år..

Anmeld

18. september 2009

tumle81

Jeg var lige blevet 15 år, og det var en fyr jeg havde været forelsket i i flere måneder. Vi blev kærester og så var det første gang for os begge to :-)

Vi var sammen efterfølgende i 5½ år!

Knus Kathrina

Anmeld

19. september 2009

Natasja Savage Andersen

Jeg var 18, det var med min daværene kæreste.. og selvom jeg nu kan kigge tilbage på det og tænke.. "hva i alverden havde jeg gang i" var jeg jo meget forelsket i ham på det tidspunkt
Fortryder ikke.. De valg jeg tog, har jo gjort mig til den jeg er i dag  

Anmeld

20. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg var 17 og 4 mdr. det er klart det dårligste sex (han var pisse dårlig) jeg har fået/ haft, men jeg fortryder ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.